Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben maar eens aan een wallaper begonnen, ik vind de uitkomst zeer geslaagd

Joker.jpg

Er zitten 5 uur werk in (de meeste tijd naar het zoeken van de plaatjes)

Geplaatst:

Mooi, alhoewel wat leeg, en ik niet helemaal snap wat het oog linksboven daar doet. Een 7.7

Het oog stond leuk

Geplaatst:

Ben het eens met Dakendak, en misschien kun je de leegte wegwerken door de tekst groot in het midden te doen(?).

Geplaatst:

Ik vind hem wel mooi, maar de render is niet zo goed uitgeknipt. Ook staat die tekst daar niet zo mooi. Rood staat ook niet zo mooi bij de rest van de wallpaper. Het zal denk ik wel mooi staan als je witte tekst gebruikt met het lettertype impact. Maar voor de rest vind ik hem goed geslaagd. :)

Geplaatst:

Ik vind het zeer geslaagd. Alleen de tekst zou een ander kleurtje mogen krijgen want dat past idd niet bij het geheel. Maar uiteindelijk spreken we hier van een wallpaper hé. Dus het moet zeker niet vol staan. Het is waar dat de wallpaper een beetje leegjes is, aan de linkerkant toch. Maar de meeste mensen zetten hun pictogrammen op hun bureaublad toch links dus dat vult zeker die ruimte op. Het rechtse gedeelte blijft bij de meeste mensen altijd leeg op hun bureaublad en daar is het juist niet leeg. Dus voor mij een geslaagde wallpaper. 8/10

• 2 weken later...
Geplaatst:

Mooi, alhoewel wat leeg, en ik niet helemaal snap wat het oog linksboven daar doet. Een 7.7

Dan weten we dat het oogt:P:P :clown:

Geplaatst:

Ik ben het eens met Sniper, alleen was het mooier geweest als de Joker echt zou zijn, dus niet zo'n poppetje.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...