Jump to content

Schakkelen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ey,

Ik speel vaak sa-mp in servers waarbij ik vaak politie ben en criminelen moet arresteren of boetes moet geven maar als ik een achtervolging heb heb ik wel eens dat je de heletijd hetzelfde geluid hoort van je auto, dat hij niet schakkelt of zo. Hij schakkelt eigenlijk wel voor de auto zelf maar je hoort het niet en daardoor lijkt het alsof je auto langzaam gaat. Is hier iets aan te doen want dan kan ik niet echt lekker rijden omdat het sloom lijkt en niet lekker snel.

Groeten Android.

Geplaatst:

Ik vind het ook vreselijk irritant als je auto niet schakelt, want hij gaat dan inderdaad trager.

Het enige wat je kan doen is uitstappen en vervolgens weer instappen, dan is het meestal wel over. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Waarom wordt het nou weer bij multiplayer gezet? Ik heb het ook bij normale gta hoor. Ik zeg alleen dat ik vaak sa-mp speel en dat dan heb. duh.gif Jesus, sorry dat ik het zeg hoor maar Moderators moeten ook even nadenken in welke forum ze iets plaatsen. Ging niet eens over multiplayer.

Bewerkt: door android

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...