GuitarGuy666 Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2010 Klopt het dat als je een boer/scheet laat bij een agent of gangster dat ze je dan willen slaan, vermoorden enz. ? Alfast bedankt: Supergtagamer Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 6 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 ok, maar ik heb ben een keer aangevallen door een agent toen ik dat deed. Reageren
Dotz Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 Waarschijnlijk had je een wanted-level, als je dan een scheet/boer laat terwijl er een agent voorbij komt komt de agent alsnog achter je aan. Maar dan niet vanwege de scheet/boer maar vanwege je wanted-level. Dat is weer terug te voeren naar een misdaad (of in een sporadisch geval een bug). Als je zeker weet dat je geen wantedlevel hebt gehad is het misschien dat laatste geval. Is het je vaker voor gekomen? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 Ik kan wel een Wanted Level hebben gehad. Ik heb daarvoor namelijk op een persoon geschoten. (maar toen had ik nog geen wanted level) Reageren
Dotz Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 Hoogstwaarschijnlijk was dat de oorzaak. Kwam het vaker voor? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.