Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Er is een programma waar je duizenden cursoren krijgt. Alleen de naam weet ik niet meer, zoek maar op Google.

Edit: Je kunt dan heel snel nieuwe kiezen enzo, je hoeft niks te plakken in de mappen dat doet het programma wel voor je.

Bewerkt: door X-TX
Geplaatst:

jah weet ik maar daar is alleen maar een trial van en voor het echte moet je betalen ..

dus hoe moet ik het handmatig doen ?

Geplaatst:

Dan weet ik het niet. In Windows zitten standaard niet echt veel cursoren. Je kunt wel kijken bij Start=>Configuratiescherm=>Muis=>Aanwijzers.

Ik zal er maar mee oppassen hoor, het ziet er allemaal leuk uit, maar het blijft gewoon op zoveel plekken zitten op je com.

Het was op de oude PC helemaal verspreid, je computer gaat er trager van en kan zelfs soms spyware op je PC komen als je een verkeerd programma download.

Kijk uit dus.

Misschien staat hier wat bruikbaars tussen: Cursor Editors

Bewerkt: door Slimm
Geplaatst:

curser mania is een virus ;)

ook die smileys....

als het een banner van iets is, niet erop klikken... dat zijn allemaal virussen...

Ow ja kan wel ik heb het zelf ooit gehad ik vond het wel makkelijk en leuk maar ja dat van dat virus wist ik niet... waar kan ik RAR bestanden uploaden ik heb namelijk een pakketje met cursors

Bewerkt: door T@rget

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...