Jump to content

Verschillende thuisgroep problemen


Wanted

Recommended Posts

Hallo,

Ik probeer een thuisgroep aan te maken op mijn Windows 7 PC. Alleen geeft hij allemaal foutmeldingen. Als ik probeer mijn aangemaakte thuisgroep te betreden geeft hij de foutmelding: "IPv6 moet ingeschakeld zijn voor uw netwerkverbinding om een thuigroep te maken of om lid te worden van een thuisgroep. Start de probleemoplosser Thuisgroep om IPv6 in te schakelen.". Alleen geeft de probleemoplosser de volgende foutmelding: "Een functie die vereist is voor deze verbinding, is uitgeschakeld."

Eerder gaf hij al deze foutmeldingen: "De beheerder van uw computer heeft de service Teredo lokaal uitgeschakeld." en "De service IP Helper wordt niet uitgevoerd."

Dit moet echt aan deze pc liggen, want mijn nieuwe laptop wil wel gewoon zonder problemen de groep betreden.

Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

Alvast bedankt,

Wanted

P.S: Ik heb deze post ook op het Computer Idee forum geplaatst, maar ik dacht dat ze hier misschien ook wel mensen hebben die hier verstand van hebben.


De mensen van Computer Idee Forum hebben mij al geholpen met het probleem. Topic kan dicht.

Bewerkt: door Wanted
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...