Jump to content

raar beeld

-DCG-Johan

Recommended Posts

Eeej ik heb ook een probleem dat niet al te vaak voor komt maar ,, als ik op een bmx (fiets) stap dan loopt hij vast dan komt er na een tijdje loading ,

Dus ik weet nog niet echt wat het probleem is. Ik ga er nog een screen van maken dan is het wat duidelijker,

Groetjes Dennis

Delen op andere websites

ik heb een Nvidia Geforce FX 5600 maar ik moest gewoon een nieuwe driver installeren en hij doet het gewoon op 1600*1200 en op Very High.

maar nu heb ik een ander probleem.

na dat ik die driver heb geinstalleerd kon ik niet goed filmpjes afspelen ik krijg hele rare kleuren ik kan er geen screen van maken want dan zie ik het filmpje niet op het plaatje

Delen op andere websites

gewoon op je rechtermuis knop klikken in je desktop dan naar je videokaart instellingen in die lijst (nvidia en je monitor naam geloof ik ) als het goed is en je de drivers hebt geinstalleerd zie je een klein groen streepje klik daarop . ga dan naar kleurcorrectie en zet de opties op alle (bureaublad / overlay / alle ) en die daaronder zet je ook op alle kanalen ( rood / groen / blauw / alle kanalen ) dan op toepassen en ok drukken als het goed is is het nu weer ok ( zo niet dan even aanpassen met de helderheid contrast en gamma in die zelfde menu )

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...