-DCG-Johan Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 screen dit krijg ik als ik GTA San Andreas speel ik heb hem net 1 dag kan iemand mij helpen B.V.D. Johan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Je grafische kaart is niet sterk genoeg, maar verder ben ik daar niet zo goed mee dus moet iemand anders je even helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 ik heb ook het probleem maar dan met de ventjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) ik heb ook het probleem maar dan met de ventjes Misschien dan je hier wat aan hebt, want wel meer mensen hebben daar blijkbaar problemen mee. Bewerkt: 25 juni 2005 door .Levi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Skater1991 Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Eeej ik heb ook een probleem dat niet al te vaak voor komt maar ,, als ik op een bmx (fiets) stap dan loopt hij vast dan komt er na een tijdje loading , Dus ik weet nog niet echt wat het probleem is. Ik ga er nog een screen van maken dan is het wat duidelijker, Groetjes Dennis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jort Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 hebben jullie allemaal wel windows service packs geinstaleerd die heb je namelijk nodig om gta goed te kunnen spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zeemon Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 DirectX 9 wel geinstalleert? en de nieuwste drivers? En wat voor een videokaart heb je eigenlijk? ook best belangrijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Je video kaart is denk ik niet goed je moet alles op low spelen waarschijnlijk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-DCG-Johan Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 ik heb een Nvidia Geforce FX 5600 maar ik moest gewoon een nieuwe driver installeren en hij doet het gewoon op 1600*1200 en op Very High. maar nu heb ik een ander probleem. na dat ik die driver heb geinstalleerd kon ik niet goed filmpjes afspelen ik krijg hele rare kleuren ik kan er geen screen van maken want dan zie ik het filmpje niet op het plaatje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thewolfmanjack Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 gewoon op je rechtermuis knop klikken in je desktop dan naar je videokaart instellingen in die lijst (nvidia en je monitor naam geloof ik ) als het goed is en je de drivers hebt geinstalleerd zie je een klein groen streepje klik daarop . ga dan naar kleurcorrectie en zet de opties op alle (bureaublad / overlay / alle ) en die daaronder zet je ook op alle kanalen ( rood / groen / blauw / alle kanalen ) dan op toepassen en ok drukken als het goed is is het nu weer ok ( zo niet dan even aanpassen met de helderheid contrast en gamma in die zelfde menu ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.