SNIPER44 Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 (bewerkt) Het is voor mij een lange tijd geleden dat ik nog eens met photoshop heb gewerkt. En ik verveelde me de laatste tijd een beetje dus ben ik maar eens in verschillende tutorials gedoken om mijn kennis een beetje op te krikken. Nu heb ik dus een signature van Naruto proberen maken. Mijn PS niveau is nooit aan de hoge kant geweest maar ik werk er aan. Comment en rate svp. V1 V2 V3 Bewerkt: 6 augustus 2010 door SNIPER44 Reageren
GwnHugo Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 Als ik jou was zou ik sowieso niet al die effecten over de render heen gooien. Voor de achtergrond staat het wel mooi, maar op de render ziet het er niet echt mooi uit. Hierdoor valt de render ook niet echt op. Dus de achtergrond is goed, alleen moet je niet ook dezelfde effecten over je render doen. Reageren
Dakendak Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 Ik vind hem 1 van de beste signatures dat ik ooit gezien heb. 10/10 Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 6 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 Bedankt beiden. Ik heb de sig een beetje aangepast zodat de render minder in de achtergrond verwerkt zit zoals Gwnhugo al zei. Het is dus de V2 Reageren
GwnHugo Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 Die is al een stuk beter, maar ik zou nog even de render lichter maken, zodat hij wat meer opvalt. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 6 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 Ik heb het dus gedaan bij V3, maar ik kan niet beslissen of ik nu v2 of v3 mooier vind... Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 Ik vind versie 2 stukken beter, maar ik vind hem veels te donker, vooral de zijkanten. Ook is de render in versie 2 veel duidelijker, gewoon laten zo. Probeer wel om je achtergrond en je render zo goed mogelijk bij elkaar te laten passen, dat probeerde je bij versie 1, maar dat was niet zon mooi resultaat. Zet je render ook als bovenste layer en de achtergrond als de layers daaronder. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 6 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 Ik zet mijn render altijd boven mijn andere layers. Maar ik ben bezig met een andere sig om daar te proberen de render met de achtergrond te laten passen maar tegelijk de render toch nog het opvallende te geven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.