Jump to content

Naruto signature

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Het is voor mij een lange tijd geleden dat ik nog eens met photoshop heb gewerkt. En ik verveelde me de laatste tijd een beetje dus ben ik maar eens in verschillende tutorials gedoken om mijn kennis een beetje op te krikken. Nu heb ik dus een signature van Naruto proberen maken. Mijn PS niveau is nooit aan de hoge kant geweest maar ik werk er aan. Comment en rate svp. :)

V1

narutou.jpg

V2

narutov2.jpg

V3

narutov3.jpg

Bewerkt: door SNIPER44
Geplaatst:

Als ik jou was zou ik sowieso niet al die effecten over de render heen gooien. Voor de achtergrond staat het wel mooi, maar op de render ziet het er niet echt mooi uit. Hierdoor valt de render ook niet echt op. Dus de achtergrond is goed, alleen moet je niet ook dezelfde effecten over je render doen.

Geplaatst:

Bedankt beiden. Ik heb de sig een beetje aangepast zodat de render minder in de achtergrond verwerkt zit zoals Gwnhugo al zei. Het is dus de V2

Geplaatst:

Ik vind versie 2 stukken beter, maar ik vind hem veels te donker, vooral de zijkanten. Ook is de render in versie 2 veel duidelijker, gewoon laten zo. Probeer wel om je achtergrond en je render zo goed mogelijk bij elkaar te laten passen, dat probeerde je bij versie 1, maar dat was niet zon mooi resultaat. Zet je render ook als bovenste layer en de achtergrond als de layers daaronder.

Geplaatst:

Ik zet mijn render altijd boven mijn andere layers. Maar ik ben bezig met een andere sig om daar te proberen de render met de achtergrond te laten passen maar tegelijk de render toch nog het opvallende te geven.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...