mink Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2010 Weet iemand waar je de police stinger kan vinden. En ook de politiebikes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bramboy Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2010 Je kunt beter bij 'ik zoek een mod' zijn dan hier in generaal, voorzover ik weet zijn er geen politie motors Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2010 (bewerkt) Je kunt beter bij 'ik zoek een mod' zijn dan hier in generaal, voorzover ik weet zijn er geen politie motors Deze zijn er wel maar alleen in TBOGT en niet in de gewone GTA IV. Verder kan je altijd eens op gtainside.com of op Gtapolicemods.com kijken. Bij de laaste moet je je wel registreren wil je in de download sectie kunnen. Wist niet dat de stinger een wagen was in TBOGT. Bewerkt: 6 augustus 2010 door SNIPER44 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2010 http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=IV&title=Vindplaats+voertuigen&set=268,154|554,428|419,168|434,403 Alleen in Multiplayer Alle blipjes zijn police bike behalve die bovenin het middelste eiland, daar staat de Stinger en de APC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2010 Daarnaast is de Stinger ook te vinden op een tweede locatie in de MP van TBOGT op Alderney: Click here to view the SnapMap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.