paul007 Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 Hallo iedereen! Ik zoek een goede negatief scanner. Dit wordt mijn eerste dus ik heb geen idee welke de beste zijn. Weet iemand misschien een goed merk hiervoor? Cheers paul007 Reageren
Fezz Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 CanoScan LiDE 700F Bij mij werkt ie prima Reageren
Kryziek Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 dat is een gewone scanner, geen negatief scanner. Reageren
Fezz Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 Niet, hij scant ook negatief, slimpie. Reageren
PinganZ Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 (bewerkt) euh ik denk dat hij een scanner bedoeld om negatieven te scannen. of heb ik het nou mis. anyway hier staan er wel een aantal klik of het wat is zou ik niet weten Bewerkt: 7 augustus 2010 door PinganZ Reageren
Fezz Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 euh ik denk dat hij een scanner bedoeld om negatieven te scannen. of heb ik het nou mis. Duh, natuurlijk begrijp ik dat wel. Bij mij werkt ie prima. Reageren
paul007 Geplaatst: 7 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 Bedankt voor de reacties maar ik heb er al één geleend van de buren. Een oud apparaat van de ALDI dat het nog redelijk doet ook! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.