Spartecus Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2010 Als je de GTA Iv cd in de pc doet krijg je zo'n dingtje eaar je kan kiezen of je wilt opstarten of wil annuleren. Maar bij mij is er denk ik een fout gemaakt! (Zie bijgevoegd schreen) Ik heb hier van geen last ik kan zonder probleemen Gta opstarten maar ik ben benieuw wat dit betkent? producti fout mischein ? Laat een bericht achter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2010 (bewerkt) Fout van de makers. Heeft iedereen. Ik krijg die autorun niet eens meer. Bewerkt: 6 augustus 2010 door dji-unit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spartecus Geplaatst: 7 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2010 Fout van de makers. Heeft iedereen. Ik krijg die autorun niet eens meer. Oooo oke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.