Jump to content

ik zit vast met de missie nr 29


boerman45

Recommended Posts

hallowtjes,

ik zit al een lange tijd dezelfde missie te proberen: escuela of the streets van manny.

Ik zal waarschijnlijk een bug hebben want ook bij mij komt er geen geel pijltje.(Er zijn hier al andere topics over)

Weet iemand van jullie een site waar ik een savegame kan downloaden?

En met welk programma moet dat gebeuren?(Ik kan namenlijk niet zoveel met de computer)

Hopelijk kan iemand mij helpen,

mvg IKKE

Link to comment
Delen op andere websites

Savegames voor de pc en PlayStation 3 kun je gewoon op dit forum downloaden in de download database. Ik weet niet voor welk platform je GTA IV hebt, daarom geef ik van beiden maar even de links:

- pc savegames

- PS3 savegames

Zoals je ziet kun je bij de savegames voor de pc na elke missie een savegame downloaden. In jouw geval is dat dus na missie 'Escuela of the Streets'. Deze savegame kun je hier downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

merci,

nog juist 1 vraagje,

met welk programma moet je downloaden

Op deze pagina klik je gewoon op de knop 'Downloaden'. Op de pagina erna, met de waarschuwing erop, klik je opnieuw op 'Downloaden'. Nu zou er vanuit je internetbrowser gewoon een download moeten starten, je hebt geen extra download programma nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...