Donald F. Duck Geplaatst: 8 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 (bewerkt) Ik zal controle voor leeglaten inbouwen, want dan klopt het: de array heeft dan geen waarde 1 waardoor je die error kan krijgen. @dji-unit: Kan je misschien een foto van de error posten? Edit: Ik heb nu (1.2.0.6) een controle ingebouwd: als het vak leeg blijft wordt er niet gecontroleerd (MsgBox: gta_sa.exe niet gedefinieerd!). Ook heb ik het vak waar de map in komt te staan 'grijs' gemaakt, waardoor de informatie alleen nog maar door het programma veranderd kan worden. Edit2: Eens geprobeerd te zorgen dat het programma de registersleutels niet uit kan lezen: error. Error verholpen (1.2.0.7). Bewerkt: 8 augustus 2010 door Donald F. Duck Reageren
Crypteq Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 Kijk dit ziet er al een stuk beter uit. Echter nog een paar puntjes, die de tool missien wat duidelijker/mooier/beter maken - Gebruik ook een icoontje voor het programma, niet alleen voor de form - Gebruik bij dit soort forms, borderstyle: FixedDialog, dit is veel te dik - Strek in de onderste panel een lijn van links naar rechts, dan is die overgang veel mooier Verder, misschien een idee, Nadat je op controleren hebt gedrukt, dat je dan een nieuw form krijg, met de informatie van welke versie je hebt, en wat het inhoud, wat je met die versie kan doen. i.p.v. eerst op 'wanneer welke versie' te drukken Maar, het is al een hele verbetering met wat het was, KUTGW Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 8 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 Ik zal dit in de volgende versie doen. Icoontje voor het programma klopt, moest ik nog steeds doen, maar wat bedoel je met die lijn van links naar rechts in het panel? Reageren
Crypteq Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 (bewerkt) Ik bedoel de lijn die bovenin getekend is in de onderste panel. Zo krijg je een veel mooiere overgang tussen de panel en de form. Die lijn trekken is heel simpel, gewoon in het paint event van de panel het volgende zetten, en je hebt je lijn : Dim pen As Pen pen = New Pen(Color.FromName("ControlDark")) e.Graphics.DrawLine(pen, 0, 0, panel1.Size.Width, 0) pen.Dispose() @Hieronder OKe, mooi Bewerkt: 8 augustus 2010 door BC7 Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 8 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 (bewerkt) Oh ja klopt, die had ik bij de ontwikkeling van 1.2.0.5 even verwijderd voor de handigheid en helemaal vergeten weer terug te plaatsen Ik sla hem op voor de volgende versie, wanneer ik ook wat fixes o.i.d. erbij kan doen. Edit: Hoe pas je het icoon van het bestand aan? Dan kan ik dit direct meenemen in 1.3.0.8. Bewerkt: 8 augustus 2010 door Donald F. Duck Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.