Jump to content

Wat is goedkoper/handiger?


Whitecat46

Recommended Posts

Ik heb een Xbox360 met GTA IV. Ik heb geen Xbox Live omdat ik niet echt veel tijd heb om online te spelen dus ik wil er ook niet echt geld aan besteden dan.

Wel wil ik graag de twee uitbreidingen voor GTA IV en ik weet alleen dat je het kunt downloaden OF apart kopen.

Maar wanneer ben ik goedkoper uit? Xbox live erbij doen en downloaden of de cd-versie kopen?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je je registreert bij Xbox Live kost dat geen geld. Je bent dan een zogenaamd Silver-lid (Gold kost inderdaad wel geld en dat heb je nodig om online te kunnen spelen) Als silver-lid kan je wel downloaden. Zo kosten TLaD en TBoGT ieder 1600 punten. Voor 3200 punten betaal je (ongeveer) €40. Als je een beetje goed zoekt vind je EfLC in de winkel wel voor €35 of minder. Ik zou lekker voor de Episodes gaan... Je krijgt het dan in een mooi hoesje, nog wat kaartwerk, en het kost je geen ruimte op je harde schijf.

Link to comment
Delen op andere websites

Kooptip: Bij de Bart Smit kost Episodes From Liberty City deze week €25 :dans:

Dat is wel een mooie aanbieding vd week dan! :tu: Normaal gesproken kost GTA EFLC in de winkel ongeveer €45.

Bewerkt: door Melvin_123
Link to comment
Delen op andere websites

Kooptip: Bij de Bart Smit kost Episodes From Liberty City deze week €25 :dans:

Dat is wel een mooie aanbieding vd week dan! :tu: Normaal gesproken kost GTA EFLC in de winkel ongeveer €45.

Zo duur! Hij kost 30€ gemiddeld, zoveel heb ik bij de pc-release dan ook betaald!

Link to comment
Delen op andere websites

Kooptip: Bij de Bart Smit kost Episodes From Liberty City deze week €25 :dans:

Dat is wel een mooie aanbieding vd week dan! :tu: Normaal gesproken kost GTA EFLC in de winkel ongeveer €45.

Zo duur! Hij kost 30€ gemiddeld, zoveel heb ik bij de pc-release dan ook betaald!

GTA IV : €30

GTA EFLC : €45

Zo heb ik ze gekocht. :cab:

Ik heb ze trouwens voor de Xbox 360 gekocht, Ik weet niet precies of daar enig prijs verschil in zit ?

Bewerkt: door Melvin_123
Link to comment
Delen op andere websites

De CD versie heeft ook een extra radiostation namelijk: "Vice City Fm". :puh:

En Self Actualization FM en een Reggea zender.

Hier een simpel overzichtje met link naar WikiGta:

Nog 1x voor de duidelijkheid deze heb je alleen in Episodes From Liberty City en dus niet in de downloadable versies van The Lost and Damned & The Ballad of Gay Tony. Ik bedacht me net dat een Cdtje ook een voordeel is voor het geval je hem wilt verkopen, dit kan niet met de downloadable versie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...