Jump to content

gta episodes from liberty city


sandorbok

Recommended Posts

Ik zie dat dit je eerste post is, dus welkom op het forum, sandorbok! :dans:

Al dit soort informatie kan je vinden in de Walktrough van Gtagames.nl, ook wel WikiGTA genoemd. :tu:

De beginpagina van WikiGTA vindt je bovenaan het forum, klik maar eens op "Walktrough" tussen "Galerij" en "Snapmap". Episodes of Liberty City bestaat uit twee aparte verhaallijnen, zoals je weet The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony. De pagina's hiervan:

Onderaan de gelinkte pagina's vindt je wat er allemaal in de games zit, zoals voertuigen, personages, missies etc. Als je bijvoorbeeld een keer vast zit bij een missie, kan je de missie-pagina daarvan opzoeken en kijken of er nog tips bij staan die je nog niet wist. Ook kan je als dat nog niet genoeg helpt terecht in het IV:Missie Hulp forum, en daar je vraag stellen. :tu:

Aangezien onze Walktrough het antwoord geeft op je vragen, en je deze vanaf nu weet te vinden, sluit ik vanavond dit onderwerp. :tu:

Het blijft nog even open zodat andere leden ook nog eventueel handige Wiki-tips kunnen plaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

als je gta episodes from liberty city hebt , heb je dan ook de cars van gta iv en vliegtuigen enz.

alvast bedankt:p

Ja, je hebt dezelfde voertuigen uit IV in EFLC maar er zitten meer voertuigen in het spel gevoegd dan IV.

Hoop dat het nu duidelijk voor je is! :bier:

MVG,

onbekendeIV :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

en zit dat met die police mods bij mij gaat het helemaal verkeert mij pc is al naar de ****

Door mods te gebruiken gebeurt er niks met je Pc, hooguit gebeurt er iets met het spel waar je de mods bij gebruikt en moet je hem opnieuw installen.

Link to comment
Delen op andere websites

en zit dat met die police mods bij mij gaat het helemaal verkeert mij pc is al naar de ****

dit is nou typisch een geval van ABN, algemeen beroerd nederlands.

maar nu even serieus, kun je duidelijker zijn? Hoe wou iemand je zo nou helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

door te helpen, om mij te zeggen hoe ik het wel kan downloaden :puh:

en zit dat met die police mods bij mij gaat het helemaal verkeert mij pc is al naar de ****

Door mods te gebruiken gebeurt er niks met je Pc, hooguit gebeurt er iets met het spel waar je de mods bij gebruikt en moet je hem opnieuw installen.

wat moet je opnieuw instellen gta iv op de mod

>>> Door Jacky-2007: Dubbelpost samengevoegd. Gelieve voortaan de "Bewerk" knop te gebruiken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

en zit dat met die police mods bij mij gaat het helemaal verkeert mij pc is al naar de ****

De politievoertuigen zitten in de game TBOGT, hiervoor hoef je geen mods te downloaden of installeren.

Nu dat je het erover hebt Jacky, op WikiGTA staat zo'n 'Police Bike', maar in-game rijdt de politie toch gewoon op een PCJ 600?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...