FrankDangerz Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 (bewerkt) Hallotjes Ik heb een vraag. Ik gebruik nu een monitor met HDMI kabel op mijn Playstation 3. Is het mogelijk om daar ook een PC op aan te sluiten en dan 'tegelijkertijd tijd te gamen en bijv: MSN-en ? Ik bedoel dus, kan ik gamen en dan op een 1 of ander knopje klikken om naar PC te switchen ? Dank Bewerkt: 7 augustus 2010 door FrankDangerz Reageren
flippie13 Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 Op mijn tv is het mogelijk om een x aantal spelcomputer/multimedia apparaten aan te sluiten en dan ook nog een computer. Deze kan je tegelijkertijd aandoen, maar niet tegelijkertijd zien. Zit je bijv. te gamen achter je ps3 en je wilt ff iets zeggen op msn, dan moet je van kanaal wisselen (2 sec. werk). Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 7 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 Op mijn tv is het mogelijk om een x aantal spelcomputer/multimedia apparaten aan te sluiten en dan ook nog een computer. Deze kan je tegelijkertijd aandoen, maar niet tegelijkertijd zien. Zit je bijv. te gamen achter je ps3 en je wilt ff iets zeggen op msn, dan moet je van kanaal wisselen (2 sec. werk). Ja oké. ik kan ze op mijn "monitor" ook allebei aansluiten, maar niet tegelijk zien.. Hoe kan ik er voor zorgen om te switchen ? Want volgens mij kan je niet van kanaal wisselen met een "monitor". ? EDIT : Laatmaar, probleem is opgelost, gewoon de HDMI kabel uit de monitor halen als je wilt computeren, en HDMI er weer in als je wilt game op de ps3 >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<< Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 Er zijn ook een aantal Dell schermen die dit kunnen samenvoegen via PIP (Picture-in-picture). Daarnaast zou je ook via een HDMI switch kunnen omwisselen via een afstandsbediening (optioneel). Reageren
Hayte Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 Ja oké. ik kan ze op mijn "monitor" ook allebei aansluiten, maar niet tegelijk zien.. Hoe kan ik er voor zorgen om te switchen ? Want volgens mij kan je niet van kanaal wisselen met een "monitor". ? EDIT : Laatmaar, probleem is opgelost, gewoon de HDMI kabel uit de monitor halen als je wilt computeren, en HDMI er weer in als je wilt game op de ps3 >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<< Natuurlijk kan je van kanaal wisselen op een monitor, mits je monitor dit ondersteunt. Gewoon even kijken naar de knoppen op, naast, onder of boven je monitor, beetje logisch nadenken, en je komt er wel zonder kabel gekut. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.