Jump to content

GTA EFLC Installatie Problemen


RobinMD11

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb GTA EFLC gekocht en bij de installatie gaf hij een probleem aan bij data2.cab. Hierbij werd de installatie afgebroken. Gelijk naar de winkel teruggeweest en deze heeft de DVD's vervangen. Echter ook bij de onbeschadigde DVD's blijft hetzelfde probleem zich voordoen.

De installatie beperkt zich tot het geven op bijna de helft van Data2.cab probleem.

Hoe kan ik dit vervelende probleem oplossen?

Alvast bedankt,

Link to comment
Delen op andere websites

maak je disc drive eens schoon

Helaas help je mensen met zulke zinloze antwoorden nergens mee.

Jammer dat we dat toch altijd wéér moeten vermleden op fora.

Ja je hebt gelijk.

Ik ben al meer van die onzinnige antwoorden van Wesley123 tegen gekomen.

Volgens mij verveelt hij zich een beetje.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat voor PC heb je eigenlijk?

Als je Vista of 7 draait moet je PC krachtig genoeg zijn om de game aan te kunnen.

Bij XP gaat GTA 4 wel, maar zeer moeilijk en traag. Ik denk dat EFLC te zwaar is voor XP.

De fout hoeft niet in de game te zitten, maar kan ook in windows verschuilen.

Link to comment
Delen op andere websites

maak je disc drive eens schoon

Helaas help je mensen met zulke zinloze antwoorden nergens mee.

Jammer dat we dat toch altijd wéér moeten vermleden op fora.

nee is neit zinloos want als je disc vies is kan hij hem niet lezen ;)

Maak anders je drive schoon, die error komt omdat het neit leesbaar is, kortom door een vieze disc of discdrive, er is geen andere mogelijkheid, dus je kan het zo zinloos vinden als je wilt, je hebt alleen jezelf ermee. Trouwens wel grappig, ik geef antwoord op je vraag

maak je disc drive eens schoon

Helaas help je mensen met zulke zinloze antwoorden nergens mee.

Jammer dat we dat toch altijd wéér moeten vermleden op fora.

Ja je hebt gelijk.

Ik ben al meer van die onzinnige antwoorden van Wesley123 tegen gekomen.

Volgens mij verveelt hij zich een beetje.

Grappig dat je mijn post zinloos noemt maar jou post komt neit eens in de buurt van zinvol, wat jij nu doet is spammen en gewoon meelopen op andermans opmerking, omdat je het alleen niet kan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Of je downloadt even een torrent versie van de illegale secties van het internet. Er is niks illegaals aan, je hebt het immers al gekocht. Zolang je alleen het installatie bestand gebruikt, en geen cracks o.i.d. zou het moeten werken.

Edit @S.Knoop; ga aub niet lopen "helpen" als je niet weet waar je het over hebt. Jij zegt dat elke pc die Vista aankan, ook IV aankan, en elke pc die op XP werkt, slecht is. Dat is keiharde crap, en dat weet je hopelijk zelf ook wel.

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem is opgelost. Ik draai op Vista en de specificaties van m'n computer zijn hoger dan de vereisten voor GTA EFLC & GTA IV.

Het probleem zat hem erin dat je de Setup als Administrator moest uitvoeren, hierna doet hij het als een zonnetje.

Het had dus niks te maken met een vuile dvd-lezer of iets dergelijks. Vista heeft meer van zulke mankementjes.

In ieder egval, tijd om te spelen!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...