gtafan7 Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2010 (bewerkt) Beste GTAGames members, Ik heb met de GTA Vice Ultimate Trainer per ongeluk RSHIFT + M ingevoerd. Deze cheat staat voor: 'people attack you' Nou ik heb mijn spel opgeslagen en afgesloten.. en als ik 'm dan weer opstart, vallen mensen me nog steeds aan. Nou zag ik in een ander topic dat het niet ongedaan kan worden gemaakt, maar misschien, omdat ik een trainer heb gebruikt, dat het bij een trainer wel ongedaan kan worden gemaakt. Iemand? Bij voorbaat dank, Gtafan7 Bewerkt: 7 augustus 2010 door gtafan7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GYZIE Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2010 Wat mij logies lijkt is dat de trainer de functie van de cheat aanroept. Dit betekend dus ook dat via de trainer dit niet ongedaan gemaakt kan worden. Dus dat word gewoon opnieuw beginnen of een oude savegame als je die hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2010 Zover ik weet ik het ook Met de trainer niet mogelijk om de rellen te stoppen. Maar je zou natuurlijk nogmaals RSHIFT + M kunnen indrukken om te kijken of het wel weggaat. Maar zover ik me kan herinneren is dit niet mogelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA3Betalover Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2010 als je een trainer heb gebruikt dan sorry maar hoe ver was je zeg het en ik regel het voor je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bramboy Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2010 Bij welke missie was je ongeveer ? als je die weet kun je hier een save game downloaden en vervolgens weer verder gaan met de missies Bramboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2010 Ik start gta VC opnieuw op en geen last meer van rellen. Ik heb de cheats ongeveer drie keer gebruikt en ik kan er zo weer van af komen. MVG: supergtagamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafan7 Geplaatst: 8 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2010 Oke dank jullie wel voor alle reacties, @GTA3Betalover Ik heb de missie 'Friendly Rivalry' als laatst missie voltooid! Bvd, Gtafan7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
d0nM0NTANA Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 nog een tip, bij setup van de vice city trainer kun je hem in het vervolg uitvinken, dan werkt de sneltoets niet meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2010 nog een tip, bij setup van de vice city trainer kun je hem in het vervolg uitvinken, dan werkt de sneltoets niet meer Inderdaad, wel zo handig. Of je kan hem houden en hem niet opslaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kitkauwgombal Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2010 Rellen kunnen niet ongedaan worden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.