Jump to content

Soms spel snel soms niet?


grandtheftauto...

Recommended Posts

Als jij met hoge snelheid rijdt is het heel logisch dat de rest er ook zo snel uit lijkt te zien. Moet je maar eens uit het raam kijken als je op de snelweg rijdt (in het echt dus hè) De bomen in de berm lijken dan ook veel sneller te gaan dan wanneer je loopt.

Noot van de schrijver: Gelieve niet op de snelweg te lopen!

Of bedoel je dit niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je inderdaad last van lag (vertraging) hebt, moet je even vertellen op welk systeem je speelt. PC, PS3 of Xbox 360? Wanneer je op de PC speelt zou je misschien wat nieuwere onderdelen erin kunnen stoppen of andere maatregelen kunnen nemen om het spel vloeiender te laten lopen. Wanneer je op de console speelt is er weinig aan te doen, ik speel op de PS3 en als ik een lichte lag heb vind ik dat niet zo vervelend. Het went wel... uiteindelijk ;)

Cheers :bier:

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb PS3 en mijn spel lagt juist als ik zeer snel ga... :puh:

Met een console hoor je geen last te hebben van lag, tenzij je het over multiplayer hebt? Anders is er iets mis met je PS3, ben ik bang.. :$

Niet echt lag, maar als ik zeer snel ga en er veel andere auto's gaan wordt sturen zeer moeilijk. (of is dat gewoon de bedoeling? :puh:).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb PS3 en mijn spel lagt juist als ik zeer snel ga... :puh:

Met een console hoor je geen last te hebben van lag, tenzij je het over multiplayer hebt? Anders is er iets mis met je PS3, ben ik bang.. :$

Niet echt lag, maar als ik zeer snel ga en er veel andere auto's gaan wordt sturen zeer moeilijk. (of is dat gewoon de bedoeling? :puh:).

Ik denk dat dat gewoon de bedoeling is. Als je in het echt met volle snelheid rijd, kun je toch ook niet in een keer bocht naar links of rechts maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb PS3 en mijn spel lagt juist als ik zeer snel ga... :puh:

Met een console hoor je geen last te hebben van lag, tenzij je het over multiplayer hebt? Anders is er iets mis met je PS3, ben ik bang.. :$

Niet echt lag, maar als ik zeer snel ga en er veel andere auto's gaan wordt sturen zeer moeilijk. (of is dat gewoon de bedoeling? :puh:).

Ik denk dat dat gewoon de bedoeling is. Als je in het echt met volle snelheid rijd, kun je toch ook niet in een keer bocht naar links of rechts maken.

'k Zal wel te veel gewend zijn aan SA, daar kon je op volle snelheid veel makkelijker sturen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

'k Zal wel te veel gewend zijn aan SA, daar kon je op volle snelheid veel makkelijker sturen. :puh:

Ik denk dat dat het is dan ja, San Andreas is nog niet eens zo realistisch bedoelt als IV. In het echt zal je ook op hoge snelheid moeite hebben om door een gewone buurt te crossen zonder te botsen. Dit hebben ze er in Gta IV ook zo ingezet.

Link to comment
Delen op andere websites

Met een console hoor je geen last te hebben van lag, tenzij je het over multiplayer hebt? Anders is er iets mis met je PS3, ben ik bang.. :$

Nouja lag, het is niet alledaags maar wanneer het erg druk wordt op m'n scherm dan begint het spel een klein beetje te haperen. Veel explosies, veel politieauto's, veel wapens etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit op de xbox,

mijn staat alleen 1 seconde stil ofzo (soms) als ik een helekapote auto,

zoon eentje die je met explosieve hebt bewerkt en waar je niet meer aan kunt zien wat voor een auto het was, als ik die weer heel cheat.

maar verder nooit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...