GTA-top Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2010 Dag mensen,Ik open hier het topic : Wat doe je vandaag ?Vertel hier wat je vandaag gaat doen,Of wat je hebt gedaan vandaag.Brand los,en hou je er aan 1 post per dag! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2010 Ik ga vandaag nog sc Heereveen-PSV kijken. En verder zou het gewoon een rustig avondje worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2010 Ik ben de hele dag naar Eindhoven geweest. Daarnet Chinees gegeten, en het wordt wss een gameavondje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2010 Vanochtend boodschappen gedaan, 's middags de bbq voorbereid en daarna wat in het huishouden gedaan. Daarna kwamen wat vrienden en hebben we lekker gegeten. En nu wordt LIPS gespeeld... helemaal hilarisch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2010 (bewerkt) 2 gratis games via Steam gedownload. Link zie je misschien later vandaag/morgen. Het zijn 11 games! Bewerkt: 7 augustus 2010 door dji-unit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2010 Familiefeest gehad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2010 Heb een gezellige dag gehad met de leden van TU . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2010 Ik heb vanochtend op MSN gezeten en ge'MTA-ed Vanmiddag ging ik onverwachts naar me oma En s'avonds ging ik MW2en en kwam m'n vaders date langs. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bramboy Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2010 (bewerkt) ik ga zometeen lekker eitje met kaiserbroodje eten ^^ dan ga ik de hele dag gta'en en niks doen en dan slapen en dan weer opstaan dan me ouders uitlachen omdat die weer moeten gaan werken Edit: Had foutje gemaakt :$ Bewerkt: 8 augustus 2010 door bramboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 8 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2010 Me vriendin komt vandaag langs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2010 Lekker thuis blijven en gamen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2010 Vanochtend naar de kerk en vanmiddag niks doen denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2010 Ik ga waarschijnlijk de hele dag GTA IV en Episodes spelen via LAN met Mitchell . 2 tv's ftw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2010 uiteten met aantal vrienden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2010 Weer wat rondzwerven op GTAf en gameeeuh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.