GTA3Betalover Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2010 Ik ga in plakken slapen Boeken Kaften ik ga overmorgen naar Frankrijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2010 Het is misschien een beetje dom maar ik probeer momenteel een Guiness World Record te halen. Ik probeer alles uit: 160 tekens in 15 seconden typen om mijn GSM, 5 meter op mijn handen lopen, Kaartenhuis van 2 meter maken , Zo snel mogelijk een citroen schillen en opeten enz... Mogelijk kan je hier inspiratie vinden. Ontopic: Weer moeten werken, daarna wat boodschappen gedaan. Toen nog even bij een collega langs geweest en daarna gegeten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 11 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 Me verjaardag vieren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 Vandaag nog een bezoekje brengen aan de tandarts maar eerst mijn middageten gaan verorberen bij de de groot-ouders. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 Don Omar beluisteren + TBoGT 100% doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 Slapen, gamen, eten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 12 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2010 Ben vandaag naar de kapper geweest en met vrienden gegamed ben nu de resurgence mappack aan het downloaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bramboy Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2010 ik ga zo om 03.00 naar een meteorieten regen kijken en verder naar het asiel om een kat uit te zoeken en leveloze spellen xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2010 Verjaardag van m'n moeder vieren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2010 Beetje muziek mixen, computeren, vissen ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2010 Computeren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2010 Werken, RDR doen, Eten en douchen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2010 Een beetje op gtaforum rondhangen en gamen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2010 Vandaag weer gaan zwemmen en zuipen. Wordt weer een leuke middagje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2010 Even een dagje karpervissen met een vriend Gister wat nieuw spul gekocht, dus kijken of het gaat werken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.