Dakendak Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2010 Lekker niks. (Buiten muziek luisteren, gamen, eten, gamen,....) Maar morgen naar de kermis, en binnenkort m'n verjaardag vieren! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
llllllllll Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2010 skateboarden PC'en En die Ollie wil maar niet lukken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA3Betalover Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2010 Net uitslapen ik kwam van Frankrijk we waren pas 1 uur s avonds thuis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2010 Ik ga vandaag op restaurant met mijn familie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2010 Slapen, Gamen, Eten, Computeren en niks doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2010 Vandaag uurtje non stop radio maken, daarna koffers inpakken, twitteren, bellen, ziek veel smsen en dan naar mn bed om morgen op vakantie te gaan . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2010 Afgelopen nacht gewerkt, bij thuiskomst m'n bed ingedoken. Vanavond bij m'n schoonouders gegeten en Studio Sport gekeken. En zometeen weer naar m'n werk... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2010 Slapen, Gamen, Eten, Voetballen en Computeren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2010 beetje relaxen op computer & voetballen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2010 (bewerkt) Vandaag heb ik Jackass 2.5 gekeken. Ben toen gaan slapen. ik heb vandaag ook al de nieuwe Internetrouter aangesloten, Daardoor heb ik nieuw en sneller internet. Ik wacht nu nog op Fallout 3: broken steel en point lookout. die vandaag binnen komt. En ben van plan om die later vandaag te gaan spelen. ook een beetje SAMP spelen. Bewerkt: 18 augustus 2010 door Rinaldootje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2010 Verjaardag van mijn oma vieren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2010 Bezig zijn de storyline van Gta IV uit te spelen, heb nooit de trophies ervoor vrijgespeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2010 boerbanaan feliciteren met zijn oma Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faex Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2010 Yep gefeliciteerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LSDesign Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2010 (bewerkt) -BoerBanaan feliciteren -Gamepakket(waaronder IV en EfLC) aanbieden op Marktplaats. -Wachten tot er biedingen komen voor zijn advertentie. Bewerkt: 18 augustus 2010 door LSDesign Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.