j0uk3 Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2010 Computeren omdat het van dat slechte weer is en mijn benzine op is en ik te lui ben om mijn boot klaar te maken en ik anders weer benzine verspil en nu verveel ik me dood dus ga ik mijn postcount weer eens opkrikken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2010 Uitgeslapen, een beetje huishouden gedaan, Tineke Schouten van gisteravond gekeken, naar een verjaardag geweest, beetje forum doorspitten en zometeen nog een beetje GTA III spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 23 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 Straks naar me nieuwe school Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 Uitgeslapen, huishouden gedaan, boodschappen gedaan, geluncht met m'n vrouw en daarna gaan werken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2010 Eten, Computeren, Vanavond RDR doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2010 Ben weer eens 4 steden langsgegaan opzoek naar een PSN card. Want ik wil alle just cause 2 add-ons kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2010 Zo min mogelijk, beetje gamen.. Vooral uitrusten van school en van de vakantie, toen het nog goed weer was.. Als 't goed weer word gelijk wat vrienden optrommelen om met z'n allen te gaan zwemmen en kijken of we nog wat moois tegenkomen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2010 Zo meteen gaan werken, en daarna beetje gamen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2010 Geen idee wat ik vandaag ga doen maar ik voorspel wat ik vrijdag ga doen :$ En dat is Mafia 2 gaan kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2010 Ik ga vandaag genieten van één van mijn laatste verlof-dagen, beetje klussen, nieuw bureau maken onder andere en een beetje aanlummelen. Heerlijk. Bier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2010 Vanavond weer arbeiten! @@ C1000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bramboy Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2010 (bewerkt) Computer eten niks computer en computer :l leuke vakantie dag @hierboven alsvast gefeli voor je 1500 Post ! nog 1 ;d Bewerkt: 26 augustus 2010 door bramboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2010 Genieten van de laatste donderdag van de vakantie, en dus gamen à volonté. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2010 Gamen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2010 Uitgeslapen tot 12:30. Nu een beetje online pokeren en daarna nog wat verder werken aan me server. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.