Rinaldootje Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 (bewerkt) Het is je waarschijnlijk nog niet ontgaan, Maar er komt weer een nieuwe Jackass film uit. En dit maal is het ook met de toekomst meegegaan. Jackass in 3D Hier alvast een mooie trailer. Hierin zie je al geweldige dingen die mooi in 3d kunnen worden. http://www.youtube.c...h?v=pFK6Ih8KOis Zo wat denken jullie hierover? Ga je hem kijken of denk je dat je deze maar overslaat? Geef je mening zou ik zeggen? Zo te zien zijn de Dudesons er ook, Wonen April en Phil in een nieuw huis en er zullen zeker veel gewonden vallen Ik vind al aan de trailer te zien dat dit een geweldige film gaat worden. Ik heb al alleen van de trailer in een deuk gelegen, ik denk dat de gehele film dan ook geweldig zou worden. Ik ga hem zeker in de bioscoop kijken. En ik denk ook nog wel in 3D Bewerkt: 7 augustus 2010 door Rinaldootje Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 Ik had de trailer ook al gezien en dan met 'high five! bots' die was zeker goed . Of ik hem in de bios ga zien weet ik nog niet. Hij moet wel goed zijn, maar ik zie/hoor vanzelf wel wat reacties over de film. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 Ik ga hem ook zien, maar het liefst wel in 2d. Reageren
GTA-top Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 Lijkt me een geweldige film en ook nog dat steve-o's ballen in 3D op je afvliegen Reageren
GwnHugo Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 Het is natuurlijk een geweldige actie om Jackass in 3d uit te laten komen. Ik ga hem zeker kijken. Jackass is altijd vet vind ik. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 YEA THE DUDESONS OF DUUDSONIT IS ER OOK BIJ!!!!! :d:d:D:D Dat moet wel een geweldige film worden want de dudesons + jackass is een gekke combinatie :D . Reageren
Fezz Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 Ik wist het al een tijdje, maar dit wordt gewoon awesome! Ik ga hem ook in kijken. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 Ik ga deze ook zeker kijken. Maar waarom is iedereen zo hypes over de dudesons? Jackass is gewoon 2165872358726x beter dan dat. Ik had liever de Nitro Circus crew erbij gezien. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 8 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 Jackass is ook beter, daar is niets over te twijfelen. Maar de dudesons zijn ook grappig. En he, wie weet komt de Nitro crew ook wel langs maar is het niet te zien in de trailer. Reageren
flippie13 Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 Jolene van Vugt in 3D Oktober 15 pas, vind ik veels te lang duren... Reageren
Gijsso Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 http://www.youtube.com/watch?v=qij3kvtgIPc Verder ga ik niks zeggen. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 Ik ga deze ook zeker kijken. Maar waarom is iedereen zo hypes over de dudesons? Jackass is gewoon 2165872358726x beter dan dat. Ik had liever de Nitro Circus crew erbij gezien. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 Alsnog vind ik Jackass veel beter dan de dudesons. Nitro Circus is ook goed, maar dat is toch wel weer iets anders. Veel professioneler en zo. Daarom denk ik niet dat zij ook mee gaan doen met Jackass 3D. En dan hadden ze het er waarschijnlijk wel bij gezet. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 Alsnog vind ik Jackass veel beter dan de dudesons. Nitro Circus is ook goed, maar dat is toch wel weer iets anders. Veel professioneler en zo. Daarom denk ik niet dat zij ook mee gaan doen met Jackass 3D. En dan hadden ze het er waarschijnlijk wel bij gezet. Dat is jouw mening. Ik vind de Dudesons veel droger. Maar ik heb dat nieuwe spul van ze nog niet gezien, alleen van ze op en rond de boerderij. En misschien komen er wel wat mensen langs in deze film, we zien het wel wanneer hij in de bios is. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 Ik ga deze ook zeker kijken. Maar waarom is iedereen zo hypes over de dudesons? Jackass is gewoon 2165872358726x beter dan dat. Ik had liever de Nitro Circus crew erbij gezien. Oja? Sinds wanneer is het een feit dat Jackass beter is? Ik vind de Dudesons namelijk 3x grappiger. en Daarom is het ook zo "hypes" voor mij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.