Jump to content

Jackass 3D


Rinaldootje

Recommended Posts

Het is je waarschijnlijk nog niet ontgaan, Maar er komt weer een nieuwe Jackass film uit. En dit maal is het ook met de toekomst meegegaan. Jackass in 3D

Hier alvast een mooie trailer. Hierin zie je al geweldige dingen die mooi in 3d kunnen worden.

http://www.youtube.c...h?v=pFK6Ih8KOis

Zo wat denken jullie hierover? Ga je hem kijken of denk je dat je deze maar overslaat?

Geef je mening zou ik zeggen?

Zo te zien zijn de Dudesons er ook, Wonen April en Phil in een nieuw huis en er zullen zeker veel gewonden vallen :puh:

Ik vind al aan de trailer te zien dat dit een geweldige film gaat worden. Ik heb al alleen van de trailer in een deuk gelegen, ik denk dat de gehele film dan ook geweldig zou worden.

Ik ga hem zeker in de bioscoop kijken. En ik denk ook nog wel in 3D

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had de trailer ook al gezien en dan met 'high five! bots' die was zeker goed _O_. Of ik hem in de bios ga zien weet ik nog niet. Hij moet wel goed zijn, maar ik zie/hoor vanzelf wel wat reacties over de film.

Link to comment
Delen op andere websites

Alsnog vind ik Jackass veel beter dan de dudesons. Nitro Circus is ook goed, maar dat is toch wel weer iets anders. Veel professioneler en zo. Daarom denk ik niet dat zij ook mee gaan doen met Jackass 3D. En dan hadden ze het er waarschijnlijk wel bij gezet.

Link to comment
Delen op andere websites

Alsnog vind ik Jackass veel beter dan de dudesons. Nitro Circus is ook goed, maar dat is toch wel weer iets anders. Veel professioneler en zo. Daarom denk ik niet dat zij ook mee gaan doen met Jackass 3D. En dan hadden ze het er waarschijnlijk wel bij gezet.

Dat is jouw mening. Ik vind de Dudesons veel droger. Maar ik heb dat nieuwe spul van ze nog niet gezien, alleen van ze op en rond de boerderij. En misschien komen er wel wat mensen langs in deze film, we zien het wel wanneer hij in de bios is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga deze ook zeker kijken. Maar waarom is iedereen zo hypes over de dudesons? Jackass is gewoon 2165872358726x beter dan dat. Ik had liever de Nitro Circus crew erbij gezien.

Oja? Sinds wanneer is het een feit dat Jackass beter is? Ik vind de Dudesons namelijk 3x grappiger. en Daarom is het ook zo "hypes" voor mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...