GTAJoel Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 (bewerkt) De map editor doet het niet. Hij heeft het over: 'Could not start the local server, see console for details' Wat kan ik hieraan doen? Bewerkt: 7 augustus 2010 door GTAJoel Reageren
Big Boss Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 Heb je de gewone of de Nightly Build? Ik geloof dat er geen map editor zit in de Nightly Builds Reageren
GTAJoel Geplaatst: 12 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Heb je de gewone of de Nightly Build? Ik geloof dat er geen map editor zit in de Nightly Builds Hoe kan ik dat zien? Reageren
Big Boss Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Als je MTA opstart zie in je dat hoofdmenu op de achtergrond de drie hoofdpersonages zitten (Claude, Tommy, Carl). Ik meen me te herinneren dat dit bij de Nightly Builds heel erg scherp te zien is, bij de 'gewone' MTA is de achtergrond wazig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.