GuitarGuy666 Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2010 hoi, Kan mijn computer GTA IV aan? Processor: AMD Athlon 2 X2 Video kaart: Nvidia merkt: HP. Als hij het aankan, hapert hij dan of niet? MVG: supergtagamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
linux-or-unix Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2010 hoi, Kan mijn computer GTA IV aan? Processor: AMD Athlon 2 X2 Video kaart: Nvidia merkt: HP. Als hij het aankan, hapert hij dan of niet? MVG: supergtagamer @supergtagamer, als ik jou was zou ik even Flitskikker Infotool installeren, die kan je hiervinden. Als je dat dan hebt gedaan kan je de specificaties van je pc veel beter en overzichterlijker laten zien, doormiddel van print screen shot of bb code genereren. Suc6 mzzl, GTA_153 P.S. het is natuurlijk ook gewoon even wachten totdat de computermensen dit topic zien! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2010 Eventueel kun je ook je computer laten testen op de website Can You Run It. In de lijst met games kun je dan Grand Theft Auto IV uitkiezen, zodat er wordt berekent of je pc het spel aan kan. Overigens kun je hier ook de minimale en aanbevolen systeemeisen van GTA IV bekijken. Op die manier kun je zelf bepalen of je het spel goed kunt draaien of niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2010 Can You Run It? was toch zo onbetrouwbaar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 8 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2010 ok. Bedankt allemaal . MVG: supergtagamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2010 CanYouRunIt is zo onbetrouwbaar. Gebruik Flitskikkers infotool Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 8 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2010 CanYouRunIt is zo onbetrouwbaar. Gebruik Flitskikkers infotool Ga ik doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.