Nouveau_Riche Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 ik weet niet of het hier hoort maar ik weet niet waar anders, maaar ik hebe een vraagje:hoe weet ik of een ps3 het doet op mijn tv, want ik heb een best oude tv maar k weet niet of een ps3 het hier op zal doen
Mrkwark Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 (bewerkt) ja maar legt er aan of er video port en audio op zit Bewerkt: 8 augustus 2010 door Agent_Smith
Sentasi Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 Als je tv een scartaansluiting of een AV aansluiting heeft, kan er gewoon een PS3 op. Meeste oude TV's hebben dit wel, of je TV moet echt uit het stenen tijdperk komen. Scart aansluiting. AV aansluiting, geel/wit/rood tulp stekkers. Tevens had je dit beter in het grote PS3 topic kunnen plaatsen.
Nouveau_Riche Geplaatst: 8 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 (bewerkt) zal ff kijken Bewerkt: 8 augustus 2010 door marijnajax12
Nouveau_Riche Geplaatst: 8 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 ok dankje want ik heb die skart, dankje voor de hulp
Visser23 Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 Dubbelpost was nergens voor nodig, er zit namelijk een edit knop op je bericht waardoor je je bericht kunt wijzigen. Het is opgelost =>
Recommended Posts