Jump to content

Blog This (met parachuut vangen)


qbdown

Recommended Posts

Ik krijg die gozer maar niet te pakken als ik hem moet redden met de parachuut.. of ik stuiter op hem dat hij met een rotgang naar beneden valt, of ik mis hem net .. iemand tips?

>>> Door Svenie: Verplaatst naar IV: Missie hulp.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Het is best simpel;

Wanneer je controle krijgt over Luis in de Helicopter is het best om je tijd niet te verspillen en de Celebinator er gewoon uit te duwen. Daarna springt Luis ook uit de heli. Duik direct achter de Celebinator zonder je parachute te openen. Wanneer je dicht genoeg bij hem bent zal hij zich gewoon aan Luis vastklampen. Dit is het moment om je parachute te openen.. Zweef dan helemaal beneden naar Hapiness Island en de missie is klaar!

Link to comment
Delen op andere websites

Het is best simpel;

Wanneer je controle krijgt over Luis in de Helicopter is het best om je tijd niet te verspillen en de Celebinator er gewoon uit te duwen. Daarna springt Luis ook uit de heli. Duik direct achter de Celebinator zonder je parachute te openen. Wanneer je dicht genoeg bij hem bent zal hij zich gewoon aan Luis vastklampen. Dit is het moment om je parachute te openen.. Zweef dan helemaal beneden naar Hapiness Island en de missie is klaar!

Jup, dat klopt. Een klein 'foutje' je moet niet echt op het Hapiness Island landen.. Ik lande ergens naast het Island. Maar, het klopt wat R-fl3x zegt!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...