Maxieboy95 Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2010 (bewerkt) Hallo, Ik ben al lange tijd gta aan het spelen maar nu gebeurt dit ben dan verplicht opnieuw op te starten, waar light het aan???? mijn systeem: Windows Vista Ultimate Pentium® Dual-Core 2,6ghz (2 CPU's) 2046 MB Ram geheugen. (in GTA staat 421) Nvidea GeForce 9600GT (laatste drivers geinstaleerd) aan mijn systeem mag het niet liggen. is er een oplossing voor deze Crash/Bug??? Maxieboy95 Bewerkt: 8 augustus 2010 door Maxieboy95 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ricovs Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2010 probeer de instellingen wat lager te zetten en als dat niet werkt denk ik dat je moet proberen opnieuw te installeren. groeten, Ricorvs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2010 je pc voldoet niet, je cpu is niet genoeg om het spel goed te kunnen spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maxieboy95 Geplaatst: 13 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2010 je pc voldoet niet, je cpu is niet genoeg om het spel goed te kunnen spelen Qua Recommend niet (al zuigt het wel vanwege het merk dat nie juist is) Ram Geheugen klopt maar daar zou als het goed is nog aan gedaan kunnen worden. alleen MAG dit niet de oorzaak zijn, heb Can You Run It bijgevoegd oordeel zelf maar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2010 Ja, wij hebben al geoordeeld. Can you run it is erg onbetrouwbaar. Beter vraag je hier of je GTA 4 kan draaien voordat je hem koopt. Instellingen al lager gezet? -Memrestrict fix al geprobeerd? Al opnieuw geinstalleerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2010 je pc voldoet niet, je cpu is niet genoeg om het spel goed te kunnen spelen Qua Recommend niet (al zuigt het wel vanwege het merk dat nie juist is) Ram Geheugen klopt maar daar zou als het goed is nog aan gedaan kunnen worden. alleen MAG dit niet de oorzaak zijn, heb Can You Run It bijgevoegd oordeel zelf maar. okee mijn oordeel; Can you run it is een ongelofelijk onbetrouwbare site om zulke dingen te checken. Zo word een 1.8GHz Core 2 Duo, niet een Pentium Dual-Core die veel slechter is dan de Core 2 Duo. Dus dan kan hij wel meer GHz hebben maar dat helpt geen bal aangezien die processor uit zichzelf neit goed genoeg is, lowest is echt maximaal voor die processor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maxieboy95 Geplaatst: 14 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2010 Ja, wij hebben al geoordeeld. Can you run it is erg onbetrouwbaar. Beter vraag je hier of je GTA 4 kan draaien voordat je hem koopt. Instellingen al lager gezet? -Memrestrict fix al geprobeerd? Al opnieuw geinstalleerd? dacht aan de spec. te zien dat hij zou kunnen draaien. Memrestrict fix ga ik proberen. ga kijken of ik m'n pc kan upgraden qua proccesor en Ram geheugen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2010 Als je zit te denken aan een upgrade raad ik je aan om een topic aan te maken in de Hardware sectie van dit forum, zodat wij je daar beter kunnen hepen. Lees wel eerst de gestickiede topics die daar staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.