jo0st Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 Zeg weet iemand hoe je MTA kan instelleren ik heb al geprobeert maar ik heb problemen met browse dingen en folders :S kan iemand mij uitleg over dit geven ? Groet Reageren
.Timothy Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 Verplaatst naar het Multi Theft Auto forum, daarnaast het vriendelijke verzoek aan supergtagamer om alleen antwoorden te geven waar de topicstarter wat aan heeft. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 Zeg weet iemand hoe je MTA kan instelleren ik heb al geprobeert maar ik heb problemen met browse dingen en folders :S kan iemand mij uitleg over dit geven ? Groet Download MTA V.1.0.4 hier ( klik op Downloads ). Daarna klik je op uitvoeren: Dan krijg je een installatieprogramma om MTA te installeren. Klik op Next>I Agree>Next ( niets aanklikken tenzij je meer opties wilt )> C:\Program Files\MTA San Andreas > C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas > Install. Bij mij is het de C-schrijf waar Program Files instaat, dit kan bij jouw anders zijn. Reageren
jo0st Geplaatst: 17 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 (bewerkt) thnx maar als ik dat doe dan komt er aan het eind instal te staan die ik NIET aan kan klikken . ja kan wel maar dan geberut er niks die is ook niet evern zwart ( dat lettertype) als die andere knoppen.... Sorry van verkeerd plaatsten btw Bewerkt: 17 augustus 2010 door jo0st Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2010 Heb je een gedownloade GTA SA? Of Eventueel mods? Wellicht staat je MTA in de verkeerde map, je MTA moet in Rockstar Games>GTA Sanandreas. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.