Jump to content

Geluid input van monitor gebruiken ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik zou graag willen weten of het op een één of andere manier mogelijk is om je geluid kabeltje, (ken de naam van zoiets niet) in je monitor te doen. (Dat kan bij mij) en dat hij dan geluid geeft.?

Mij lukt het niet, hij doet het alleen als ik dat kabeltje in de PC zelf doe... any ideas :) ?

Geplaatst: (bewerkt)

Je bedoeld van je PC naar beeldscherm?

Vaak zit daar een 3.5 jack aansluiting aan. Wat ik een keer gedaan heb is een verlengsnoertje gezocht en in de hoofdtelefoon aansluiting van de pc naar het beeldscherm toe. Waar ik wel achter kwam is dat er echt prut geluid uit kwam. :puh:

EDT: zo'n kabeltje dus:

http://chadt4.files.wordpress.com/2009/06/audio_extension_cable1.jpg

>>> Door Thundercover: Grote afbeelding(en) van boven 1024x786 gelieve in een link te plaatsen. Bij deze aangepast.<<<

Bewerkt: door Thundercover
Geplaatst:

Thanx voor reactie.

Ja, ik dacht gewoon, dat je mijn speakers kan aansluiten op mijn beeldscherm, dus monitor. En dat hij dan geluid geeft? Maar dat lukt niet, kan je misschien op de PC iets instellen dat je wél geluid krijgt?

Huh?

Maar als ik z'n jack in mijn monitor doe, kan daar toch geen kabeltje meer in van mijn speakers?

Bewerkt: door FrankDangerz
Geplaatst:

Je moet je speakers ook niet in je monitor stoppen!

Of begrijp ik je nu ff verkeerd. :puh:

Nee dat weet ik :puh:, ik doe ze ook in de PC.

Maar ik wilde even weten of dat kon. In je monitor, maar niet dus?

Geplaatst:

Je moet je speakers gewoon in je PC laten zitten. :puh:

Je moet een kabel vanaf je pc naar de monitor leggen. ;)

Ja ok, maar als ik de speaker aansluit op de monitor, en ik gebruik de monitor voor de Playstation, dan doet ie het wel?

Geplaatst:

Ik snap 'm

Je ps3 zend de geluiden mee door de HDMI kabel / andere aansluiting, een pc doet dit niet, hiervoor moet je eerst een speciale kabel vanuit je pc naar je monitor leggen waardoor de pc de geluiden naar je monitor verzend ;)

Geplaatst:

Ik snap 'm

Je ps3 zend de geluiden mee door de HDMI kabel / andere aansluiting, een pc doet dit niet, hiervoor moet je eerst een speciale kabel vanuit je pc naar je monitor leggen waardoor de pc de geluiden naar je monitor verzend ;)

Oh, oké ;)

Dankje.

Natuurlijk moet je wel even nagaan of je monitor daadwerkelijk geluid kan afspelen.

Als hij zegt dat er een 3.5" Jack op z'n monitor zit, lijkt me dat wel zo.

De fabrikant van z'n monitor gaat dat echt niet voor de lol op zo'n monitor zetten :puh:

Bewerkt: door GTA_MasterNL
Geplaatst:

Natuurlijk moet je wel even nagaan of je monitor daadwerkelijk geluid kan afspelen.

Als hij zegt dat er een 3.5" Jack op z'n monitor zit, lijkt me dat wel zo.

De fabrikant van z'n monitor gaat dat echt niet voor de lol op zo'n monitor zetten :puh:

Al snap ik geen ruk van het verhaaltje wat er hier boven me afspeelt, zal ik nog we even wat zeggen over deze post.

Stel, jouw monitor heeft een leuke HDMI input. Jippie. Dus jij duwt je PS3 kabel ding in je monitor via HDMI, maar oh noez, het geluid!??! Gelukkig heeft "de fabrikant van zo'n monitor" een leuke 3.5 jack ging output geval in je monitor geschroefd, waardoor je leuke speakertjes erop aan kunt sluiten. Gelukkig.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...