Dakendak Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 Mijn GTA SA CD is kapot, bij data3.cab komt er een error... Kan ik de cd opsturen naar R*? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 Mijn GTA SA CD is kapot, bij data3.cab komt er een error... Kan ik de cd opsturen naar R*? dat lijkt mij niet. Hoelang heb je hem al? als de garantie is verlopen kun je hem niet meer terugbrengen. (als de winkel daar aan doet he?) Anders is het een nieuwe kopen... Maar ik denk dat je daar geen zin in hebt. MVG: supergtagamer Reageren
RAMAKERS Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 Mijn GTA SA CD is kapot, bij data3.cab komt er een error... Kan ik de cd opsturen naar R*? hoi, indien je niet zelf de cd hebt kapot gemaakt door het aan te passen stuur je het op naar rockstar games, en voor een vergoeding van 5 of 7,50 krijg je een nieuwe toegestuurd wees altijd voorzichtig met zulke dingen. mvg: ramakers. Reageren
Big Boss Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 hoi, indien je niet zelf de cd hebt kapot gemaakt door het aan te passen stuur je het op naar rockstar games, en voor een vergoeding van 5 of 7,50 krijg je een nieuwe toegestuurd wees altijd voorzichtig met zulke dingen. mvg: ramakers. Kun je beter meteen even naar de winkel, kost je even veel. Bovendien kan je de DVD niet aanpassen, want het is een read-only schijf. Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 zitten er krassen op of issie gebroken helemaal anders kan je hem zelf poetsen als je tandpasta hebt wat een beetje schuurt kun je dat gebruik gewoon water op de cd uit de kraan lopen, doe wat tandpasta op de cd en smeer dat uit vanaf het midden laat het 10 sec intrekken en schoen spoelen, eventueel met een watje na poetsen. zo heb ik unreal tournament 1 gefixt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.