Jump to content

Dwayne

v.c. gangster

Recommended Posts

Hallo,

Ik zit hier met GTA IV op 91.67%.

Welke afspraken kun je allemaal maken met Dwayne die meetellen voor de 100%???

Alvast bedankt! worshippy.gif

Dwayne telt niet mee voor de 100% aangezien je de mogelijk hebt om hem te vermoorden.

Hetzelfde geld voor Roman.

Delen op andere websites

Hallo,

Dwayne telt niet mee voor de 100% aangezien je de mogelijk hebt om hem te vermoorden.

Okay, bedankt! :tu:

Delen op andere websites

Hallo,

En alle ingame vriendinnen van Niko. :)

Delen op andere websites

Dwayne vind ik persoonlijk ook niet de leukste / gezelligste vriend om iets mee te doen, Ga zelf liever met Roman of Brucie. ^_^

Met Roman en Brucie kun je sowieso ook al meer leukere dingen doen zoals ; powerboaten, poolen, helicopter tourtje doen, darten, etc.

Delen op andere websites

Dwayne vind ik persoonlijk ook niet de leukste / gezelligste vriend om iets mee te doen, Ga zelf liever met Roman of Brucie. blij.gif

Met Roman en Brucie kun je sowieso ook al meer leukere dingen doen zoals ; powerboaten, poolen, helicopter tourtje doen, darten, etc.

Dwayne vind ik integendeel juist 1 van de interessanste personen om mee te gaan stappen.

Hij heeft netzoals Niko een moeilijke jeugd gehad en bovendien doet hij er ook veel voor om te overleven.

Delen op andere websites

Tja, als het zo zou zijn dat Playboy en Dwayne allebij je vriend zou kunnen worden en dan met alle functies maar er toch 1 moet dood gaan zou ik voor Playboy kiezen, maar omdat Dwayne je backup kan sturen kies ik natuurlijk de dood voor Playboy.

Delen op andere websites

Als je Dwayne vermoord word Playboy-X boos op je en heb je helemaal niks meer.

Ja, dat zeg ik toch ook? Ik zeg toch dat het leuker zou zijn als Dwayne en Playboy allebij je vriend kunnen worden maar dat er wel 1 van hun dood moet. Dat als je Dwayne vermoord dat je dan dat huis van Dwayne krijgt en met Playboy uit kan gaan en backup van Playboy krijgt. Preccies andersom. Dat zou leuk zijn, dan zou ik de dood voor Dwayne kiezen maar omdat Playboy inderdaad boos op je wordt dood ik Playboy omdat Dwayne je backup stuurt.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...