GuitarGuy666 Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 Beste leden, weet iemand waar ik Cleo3 kan downloaden? Ik heb heel google afgespeurt, maar heb niets gevonden Weet een van jullie misschien waar ik dit kan downloaden? Alfast Bedankt: supergtagamer Reageren
Mrkwark Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 http://asia.cnet.com/downloads/pc/swinfo/0,39000587,50002704r-39363521s,00.htm Reageren
.Timothy Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 Volgende keer het topic in het goede forum plaatsen, dat zou je inmiddels wel moeten weten. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 9 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 (bewerkt) http://asia.cnet.com/downloads/pc/swinfo/0,39000587,50002704r-39363521s,00.htm Ik heb het gedownload, maar hoe installeer je het MVG: supergtagamer Edit: Ik heb alleen de file: cleo-3.0-fx.xpi Bewerkt: 9 augustus 2010 door supergtagamer Reageren
Beagle Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 http://cleo.sannybuilder.com/ Daar kan je de nieuwste, CLEO 4, downloaden. Reageren
Mrkwark Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 http://asia.cnet.com...ads/pc/swinfo/0,39000587,50002704r-39363521s,00.htm Ik heb het gedownload, maar hoe installeer je het MVG: supergtagamer Edit: Ik heb alleen de file: cleo-3.0-fx.xpi je kan die better die van beagel nemen daar staat ook cleo 3 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 9 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 Bedankt, maar hoe installeer je nu DYOM? Alfast bedankt: supergtagamer Reageren
Rikzone Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 Dat staat in de readme_NL file. - InstallatieAllereerst moet je zorgen dat je CLEO hebt geïnstalleerd, dit kan je downloaden via de volgende site: http://cleo.sannybuilder.com/. Zonder CLEO zal deze modificatie niet geheel werken, aangezien je dan je gemaakte missie niet kunt opslaan en verspreiden. Missies maken zelf kan wel. De Modificatie is op dit moment in MPACK online gezet, zodat je snel kunt switchen tussen deze mod en de gewone versie van SA. Plaats de map “MPACK” met inhoud in GTA San Andreas User Files (Mijn Documenten). Start vervolgens GTA San Andreas op, klik op “new game” en selecteer “Design Your Own Mission”. Dus, de MPACK gaat bij jou documenten, waar je ook de foto's van de camera hebt staan, en je save files. Dan start je een nieuw spel en selecteer je DYOM. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 9 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 (bewerkt) Dat staat in de readme_NL file. - InstallatieAllereerst moet je zorgen dat je CLEO hebt geïnstalleerd, dit kan je downloaden via de volgende site: http://cleo.sannybuilder.com/. Zonder CLEO zal deze modificatie niet geheel werken, aangezien je dan je gemaakte missie niet kunt opslaan en verspreiden. Missies maken zelf kan wel. De Modificatie is op dit moment in MPACK online gezet, zodat je snel kunt switchen tussen deze mod en de gewone versie van SA. Plaats de map “MPACK” met inhoud in GTA San Andreas User Files (Mijn Documenten). Start vervolgens GTA San Andreas op, klik op “new game” en selecteer “Design Your Own Mission”. Dus, de MPACK gaat bij jou documenten, waar je ook de foto's van de camera hebt staan, en je save files. Dan start je een nieuw spel en selecteer je DYOM. Maar waar kan je MPACK downloaden Bij downloads? edit: ik heb hem al. Bewerkt: 9 augustus 2010 door supergtagamer Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 9 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 (bewerkt) Ik heb Cleo3 geinstalleert, maar hij wilt niet meer op starten. Wat moet ik doen Nog een laatste bericht wat ik wil weten: Vertel mij precies hoe jullie Cleo hebben geinstalleert samen met DYOM. Help mij: supergtagamer Bewerkt: 9 augustus 2010 door supergtagamer Reageren
Rikzone Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 1. Downgrade SA (indien je dat nog niet gedaan hebt) 2. Download CLEO v4 (4 is veel beter dan 3, stabieler ook) 3. Zet de MPACK file bij GTA SA User Files 4. Start GTA SA 5. Klik op 'Start New Game' 6. Selecteer de 2e optie, 'Design your own mission' ofzoiets, lees dan even wat er staat, selecteer degene die zegt dat je missies kan bouwen. 7. Druk op 'Y' om te beginnen, blijf oefenen, ik heb hem ook (hij doet het prima), alleen is het best ingewikkeld. Maar naar lang oefenen kom je er wel uit. Doe wat ik ook deed, en het komt goed. Ik heb hem succesvol geïnstalleerd. NL Products zijn gewoon goed! Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 9 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 1. Downgrade SA (indien je dat nog niet gedaan hebt) 2. Download CLEO v4 (4 is veel beter dan 3, stabieler ook) 3. Zet de MPACK file bij GTA SA User Files 4. Start GTA SA 5. Klik op 'Start New Game' 6. Selecteer de 2e optie, 'Design your own mission' ofzoiets, lees dan even wat er staat, selecteer degene die zegt dat je missies kan bouwen. 7. Druk op 'Y' om te beginnen, blijf oefenen, ik heb hem ook (hij doet het prima), alleen is het best ingewikkeld. Maar naar lang oefenen kom je er wel uit. Doe wat ik ook deed, en het komt goed. Ik heb hem succesvol geïnstalleerd. NL Products zijn gewoon goed! Bedankt. Maar ik meld het wal als er een probleem is ok? Reageren
Rikzone Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 Is goed, maak dan wel een nieuw topic aan, dat houdt het overzichtelijker. Want het gaat dan niet meer over CLEO3 installeren. Reageren
killerniang Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Hey. Ik heb een filmpje gevolgd van cleo 3 mods en precies de instructies gevolgd die er te zien waren alleen als ik maar die helemaal opgestart is krijg ik een schermpje van raport verzenden en niet verzenden en dan gaat san andreas weer weg wat moet ik doen ik weet niet wat ik fout gedan heb Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 17 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 1. Downgrade SA (indien je dat nog niet gedaan hebt) 2. Download CLEO v4 (4 is veel beter dan 3, stabieler ook) 3. Zet de MPACK file bij GTA SA User Files 4. Start GTA SA 5. Klik op 'Start New Game' 6. Selecteer de 2e optie, 'Design your own mission' ofzoiets, lees dan even wat er staat, selecteer degene die zegt dat je missies kan bouwen. 7. Druk op 'Y' om te beginnen, blijf oefenen, ik heb hem ook (hij doet het prima), alleen is het best ingewikkeld. Maar naar lang oefenen kom je er wel uit. Doe wat ik ook deed, en het komt goed. Ik heb hem succesvol geïnstalleerd. NL Products zijn gewoon goed! Bedankt. Maar ik meld het wal als er een probleem is ok?ik heb precies gedaa wat er bij zo'n filmpje was alleen dan staat er zo'n icoontje van raport verzenden en niet verzenden en dan start hij niet meer op wat moet ik nu doen om het wel te laten werken ik heb precies gedaa wat er bij zo'n filmpje was alleen dan staat er zo'n icoontje van raport verzenden en niet verzenden en dan start hij niet meer op wat moet ik nu doen om het wel te laten werken. Dat bedoel je. Nou ik heb het heel moeilijk gedaan: gewoon cleo3 installeren zoals het op het filmpje staat, maar alleen niet de installatie versie, maar de versie dat je de mappen zelf er in moet zetten Dat is nou cleo3 installeren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.