dorp Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 Wie weet hoe ik een savegame installeer in gta 4?? Reageren
Beagle Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 Download een savegame van internet, en lees dan dit door voor de installatie. Reageren
dorp Geplaatst: 9 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 Download een savegame van internet, en lees dan dit door voor de installatie. moet ik dat copyxliverecouses zooi ook in programfiles gta 4 plaatsen? Reageren
Fezz Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 (bewerkt) Nee. Alleen xlive.dll Bewerkt: 9 augustus 2010 door dji-unit Reageren
dorp Geplaatst: 10 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 Nee. Alleen xlive.dll ik heb windows 7 en bij mij staan van mijn zelf gemaakte savegames geen sgt400 ofzo in mijn documenten rockstarganes gta 4 savegames, alleen controlmap.dat Reageren
Beagle Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 C:\Users\<user>\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames Gewoon daar kijken voor savegames..? Anders moet je je zin wat duidelijker formuleren want meer haal ik er niet uit. Reageren
dorp Geplaatst: 11 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 C:\Users\<user>\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames Gewoon daar kijken voor savegames..? Anders moet je je zin wat duidelijker formuleren want meer haal ik er niet uit. nou in c gebruikers gebruikersnaam staat app data niet en als je een savegame dowload krijg je een bestand sgt400. en die moet je dan in de savegame map plakken, maar bij mij staan savegames die ik zelf gemaakt heb niet in dus heeft het geen zin als ik sgt400 erin doe Reageren
Beagle Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 Dat komt omdat die map standaard verborgen is. In Windows 7 kan je die zichtbaar maken door naar configuratiescherm -> vormgeving en persoonlijk instellingen -> mapopties te gaan en dan "verborgen bestanden, mappen en stations weergeven" te drukken. Dan op OK en zal de map in C:/gebruikers/<gebruikersnaam> verschijnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.