Rikzone Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 Ik heb de Micro SMG zo aangepast dat CJ hem vasthoudt met 2 handen, zoals de cop. Alleen heeft de SWAT agent volgens mij de skill van gangster, kan ik die zo veranderen dat hij pro krijgt? Daarop staat namelijk de 2 handen feature. Dus Gangster = SWAT Agent Pro = 2 handen feature (cop) In de weapon.dat heeft de swat agent dus de tweede van de drie, en ik wil dat hij de derde krijgt, ook wel Colt45Pro, verandert in colt_cop Ik wil geen ifp's bewerken want iemand zei dat ik de ifp moest aanpassen om CJ met twee handen te laten schieten, dat kon blijkbaar ook gewoon via de weapon.dat, maar dat terzijde. Reageren
Beagle Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 Wat gaat er dan niet goed als je de stats van SWAT aanpast? Reageren
Rikzone Geplaatst: 9 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 (bewerkt) Hm, ze deden het maar nu niet meer. Ik heb bij de stat van de SWAT STAT_COP neergezet. Toen deed hij het even, maar nu is het weer een gangster shooter. Zie afbeeldingen. Bewerkt: 9 augustus 2010 door Rikzone Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.