Rikzone Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 Hoe kan ik een object draaien, zoals een pistool. Als je aimt. Het pistool wat ik gebruik staat scheef \ maar deze moet | Daardoor lijkt het net alsof hij scheef schiet. Kan dat gewoon via de weapon.dat? Reageren
Fezz Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 Dat moet je volgensmij in de dummies van het moel aanpassen. Reageren
Rikzone Geplaatst: 9 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 En hoe doe ik dat dan? Reageren
Fezz Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 Dat moet (kan) in het programma Zmodeller 2. Maar daar moet je iemand anders om vragen want daar heb ik verder geen verstand van. Reageren
Rikzone Geplaatst: 9 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 Ik merk op dat de Silenced Pistol wel recht aimt, kan ik de codes daarvan niet overnemen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.