vinootje Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2010 help me snel ! ik heb een probleem met de savegame! ik heb een savegame gedownload en heb ik in C:\Documents and Settings\xxx\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames\user_xxxxxxxxxxx gezet als ik het spel start en mijn savegame selecteer dan zegt hij failed to load save data of zoiets! help me please want ik wil een 100%savegame als je me wilt helpen via teamvieuwer da zet je teamvieuwer id hier onder en pin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2010 Ook gewoon niet de moeite nemen in je andere topic te kijken he? download xliveless, plaats deze in de hoofdmap en plaats dan de savegame in mijn documenten/Rockstar Games/GTA IV/savegames Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maxieboy95 Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2010 kan ook gewoon DSound.dll gebruiken om alsnog online te gaan toch?!?!?! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2010 nee, want dan kun je de savegame niet gebruiken, daarvoor is xliveless juist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.