SWYV Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) wie kun er een bus maken voor me?Mercedes Travego alvast bedankt als jij geprobeerd en gemaakt heb edit=> ik ga dan wel proberen met sketchup :s want met al die andeer programma's kan ik echter niet volgen hoor Bewerkt: 25 juni 2005 door sonny yoshi Reageren
Wauzie Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 Sorry dat ik je moet teleurstellen: 1- Een auto maken met Sketchup is bijna onmogelijk 2- Je moet een erg ervaren modeler zijn en je moet heel goed kunnen werken met de z-modeler 3- Je moet de juiste flags plaatsen in de z-modeler....want anders doet je auto het niet Reageren
Eclipse Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 Toch staan er wel genoeg tutorials op verschillende Engelse GTASites. Zoek daar maar eens, dan lukt het misschien in de toekomst wel. Reageren
SWYV Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 (bewerkt) denk je ik ben echt een grote nul in engels want mijn afkomst is Grieks dusjah :s en ik zou echt heel erg graag mijn getunde lijnbus in gta spel zetten hoor zou dat misschien mogelijk => vb bestand van mijn getunde bus staat nu op bus tuning.skp , ik zie dat ik kun exporteren naar bestand .3ds ik kan ook niet omgaan met 3ds max 7 zou er iemand misschien kunnen maken voor me linken download => Bus tuning download voor sketchup!!! => Reis Bus download voor sketchup!!! screens van getunde bus, gemaakt door mij http://img254.echo.cx/img254/3218/bustunin...jpgvoorkant / achterkant voorkant II / voorkant III Xtra screens special => blauwe knipperlampen 1 / 2 => voorspoiler met gaatjes Rechter Voorkant / Rechter Zijkant Linker Voorkant / Linker Zijkant => achterspoiler zij- bovenop zicht / vooraan / achteraan / zij + bovenzicht => Wielen LVW----RVW ------------- LAW----RAW al lijkt die bus echt heel mooi te zijn om mee te rijden in gta3 / gta vc en gta sa vind ik Bewerkt: 26 juni 2005 door sonny yoshi Reageren
Jorge_F Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 (bewerkt) Je kan hem natuurlijk wel en VC of SA zetten maar ik denk dat je veel last hebt van ontzichtbare muren en dan kan je er zeker niet mee rijden. Je moet het echt maken met zmodeler dus als je die bus wil zou je je er in moeten verdiepen. PS. ik vind hem wel knap gemaakt voor iets van sketchup Bewerkt: 26 juni 2005 door snorege Reageren
SWYV Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 damn :s ik had en heb nu nog steeds Zmodeler, Inventor, 3ds max 7, toch lukt nooit iets met die programma's, alleen sketchup lukt me heel erg aardig goed :s Reageren
Jorge_F Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 damn :s ik had en heb nu nog steeds Zmodeler, Inventor, 3ds max 7, toch lukt nooit iets met die programma's, alleen sketchup lukt me heel erg aardig goed :s Ik heb zelf ook last met 3ds max7, je moet gewoon veel spelen met zo'n programma dan leer je het vanzelf wel. Maar dat kan best lang duren (in mijn geval ) Reageren
SWYV Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 (bewerkt) maar ik had ooit geprobeerd van te exporteren vanuit sketchup en naar .3ds en daarna openen in 3ds max7 en sommige stukken zijn weg vandaar dat ik 3ds max niet meer gebruikt enne over die bus (Mercedes Travego) ben ik nu al bezig te maken met sketchup en bevat 51 zitplaatsen +1 zitplaats voor chauffeur nu ben ik bezig met te kleuren ik zal wel straks screens maken en daaarna posten Bewerkt: 26 juni 2005 door sonny yoshi Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.