Jump to content

acteurs gezocht voor een gta 4 machinima


volar

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben op zoek naar 2 "body actors" voor een machinima die ik aan het maken ben met GTA.

momenteel is alle voice acting opgenomen en netjes ge-edit. Het script is ook volledig klaar.

waar gaat dit over?

Het gaat om "cruise control" een machinima, actie video gemaakt met de ingame GTA IV editor en externe software.

Het is een actiefilmpje met een degelijk plot. Je kan het vergelijken met de "24" televisieseries.

wie heb je nodig?

Ik heb nog 2 "body actors" nodig. Dit wil zeggen dat je een character speelt in de video.

We zullen op een "free mode" server spelen in multiplayer en daar onze scenes opnemen.

Wat wordt er van mij verwacht?

Je hebt een legale kopie van GTA IV voor de pc nodig, gepatched naar de laatste versie.

Je hebt ook de simple native trainer nodig (indien je die niet hebt kan ik je de bestandjes verzenden). Het is een grote plus als je kan werken met de simple native trainer. Verder heb je geduld nodig, sommige scenes zullen herdaan moeten worden enzo.

Je hebt ook skype nodig en een werkende microfoon , om onze coordinatie zo makkelijk mogelijk te maken.

wat heb ik eraan?

Je speelt een rol in een GTA IV machinima, die wordt upgeload up het officiele machinima channel op youtube die miljoenen kijkers per maand aantrekt.

Verder wordt je naam vermeld in de credits. En je beleefd er natuurlijk ook plezier aan. We gaan enkele stunts uitvoeren enzo. Eens je interesse hebt kan ik je het script verzenden.

Ik heb nog 2 mensen nodig, zodat we in totaal met 4 zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben al bezig met een project met JVJ, maar we doen de laatste tijd niks. Dus ik denk dat ik mee kan helpen. Maar mijn tijden wanneer ik kan is een beetje ingewikkeld. Je hoort nog van me.

sgoed, PM me anders even je skype en dan kunnen we afspreken ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...