GTA3Betalover Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 (bewerkt) Hallo mensen dit is de Tweede Mod van mij het was eerst dood maar weer terug ik ben nog Bezig het is een GTA 3 Beta mod een kleine Beta Conversie ik hoop dat dit ook weer word leuk gevonden Rood Niet Begonnen OranjeBezig Groen Klaar _Auto's_ Beta Taxi Beta Mafia Sentinel Beta Kuruma Beta Cheetah Beta Yankuza Beta Pony Beta Manana Beta Police Car Beta Enforcer Beta Stallion Beta School Bus Beta Panto Beta Lunto Beta Patriot Beta Ambulance Beta Esperanto Beta Idhlo _Misc_ Beta Velgen _Wapens_ Beta Moltov Cocktail Beta Knuppel _Moddelen_ Beta Claude _Overig_ Beta Water Beta Carcols Beta Sounds???? Dit is een GTA 3 Beta geen alpha dus er zal niks aan de map worden verandert dus Beta dus nit alle velgen hebben Sport velgen meeste alleen Mod Start 9 Augustus Bewerkt: 9 augustus 2010 door GTA3Betalover
Beagle Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 Waarom ga je niet gewoon in je oude topic door .
GTA3Betalover Geplaatst: 9 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 Waarom ga je niet gewoon in je oude topic door . Hij is klaar bijna maar dit is mijn andre mod is het erg?? anders lock je het wel
Flitskikker Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 Waarom maak je een III beta mod, terwijl daar al eentje van is? Zie GTAForums.com.
GTA3Betalover Geplaatst: 10 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 Waarom maak je een III beta mod, terwijl daar al eentje van is? Zie GTAForums.com. Weet ik maar ik heb al een Beta gemaakt nu de III Beta maar er veranderd nog meer hoor want dit is wel weinig
Beagle Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 Ga maar in je andere, identieke, topic verder. Ook zou ik eens naar die andere Beta mod kijken die Flitskikker noemt, want als je dubbel werk zit te is doen is dat ook zonde.
Recommended Posts