Jump to content

GTA san andreas pickup and golf caddy sweeper

Recommended Posts

Geplaatst:

Ey,

ik heb eens wat zitten modden en dit is tot nu toe het resultaat;

Een Sweeper pickup en een Sweeper golf caddy

wat vinden jullie er tot nu toe van?

Mvg,

Onbekendeiv

Geplaatst:

Houd alsjeblieft die bagger animatie de volgende keer weg, dat slaat echt nergens op. De helft van het filmpje zit je naar een 20th century fox intro te kijken met een Jostiband muziekje.

Het karretje is verder wel mooi, maar ik kan er weinig commentaar op geven omdat het moeilijk zichtbaar is in het filmpje. Maak gewoon eens wat grote screenshots van zijaanzicht, bovenaanzicht en perspectief.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Sorry maar wat zeikt die moderator over dat voorstukje? Laat onbekendeIV gewoon zijn gang gaan, hij steekt er wat extra tijd in en jij kraakt hem af.

Mooie mod trouwens. :tu:

Geplaatst:

Houd alsjeblieft die bagger animatie de volgende keer weg, dat slaat echt nergens op. De helft van het filmpje zit je naar een 20th century fox intro te kijken met een Jostiband muziekje.

WHAHHAA :schater: IDD!

Ontopic:

Het karretje is wel vet

Geplaatst:

Sorry maar wat zeikt die moderator over dat voorstukje? Laat onbekendeIV gewoon zijn gang gaan, hij steekt er wat extra tijd in en jij kraakt hem af.

Dan had hij het maar niet moeten posten. We zijn hier om commentaar te geven.

Geplaatst:

Echt awesome! Misschien kan je er wat extra dingen opzetten like verkleinde bumpers.

En trek je niks aan van Beagle, als iemand begint te zeuren over hoe je filmpje eruit ziet heeft hij gewoon niets anders meer om over te zeiken. :klap:

>>> Door Beagle: Dat slaat echt helemaal nergens op. Ik vind dat filmpje waardeloos, omdat je ten eerste naar een intro zit te kijken welke te lang is en ten tweede die mod zelf niet goed ziet. Waarom zou je je er dan nergens van aan trekken? Dan moet je je modificatie hier ook maar niet posten, dus houd a.u.b. zelf eens op met zeiken.<<<

Geplaatst:

bedankt voor het commentaar en tips! Over die animatie; ben sinds kort van plan om het drastisch in tekorten of dat ik voortaan watermerkjes ga gebruiken omdat het bij mij wel eens gebeurd dat mensen mn video stelen!

Geplaatst:

Beagle je bent gewoon een watje. Dat je een moderator bent wil nog niet zeggen dat je je meer moet voelen dan de rest. Die animatie hoort volgens mij ook wel een beetje bij modden enzo, dus dan mag hij dat hier toch ook showen?

:dans:

>>> Door Beagle: +20% en lees je pb's. Je mag het ook best showen, maar ik mag er ook commentaar op geven. Zo zit dat.<<<

• 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...