Jump to content

Gwnhugo's graphics gallerij

Recommended Posts

Geplaatst:

isic06.jpg

Deze vind ik erg mooi gemaakt. Het bevat een stukje stad, Ezio hemzelf in het assassin's Creed kostuum en natuurlijk de geweldige vliegmissie met de vliegmachine!

9/10

Geplaatst:

Die signature van AC II vindt ik ook de mooiste van allemaal. Ook zie je wel dat er lichte vooruitgang is in de signarutes. Ik zeg 'lichte vooruitgang' want geen één van die sigs straalt er boven uit. Ze zijn allemaal een beetje van hetzelfde niveau.

Overall 7/10

Geplaatst:

I vind je 2,3,4,5 erg mooi daarna word hetna mijn mening wat minder en vanaf 'Euphorion' Vind ik ze weer prachtig (op die met de tijger na).

Keep up the good work! :eten:

• 3 weken later...
Geplaatst:

Update!

mountains03.jpg

Dit is, net als de meeste signatures van jou, absoluut een top werkje hoor! Het landschap is mooi gedaan, ik neem aan dat dit een stock was? Maar zo te zien is er aardig wat aangepast. Het lichteffect aan de bovenkant geeft een prachtig zicht over het hele landschap. De witte stukjes maken het dan ook helemaal af. Is het alleen de bedoeling dat het meisje een beetje op de achtergrond komt? Want dat is het in dit geval wel. Door het lichteffect krijg je eigenlijk direct de vogels in beeld. Dat is het eerste waar ik naar keek toen ik de signature zag. Over de border valt weinig te zeggen, een 1px zwarte is mooi uitgekozen namelijk. Ziet er echt mooi uit. 9/10

Geplaatst:

Update!

mountains03.jpg

Puik werkje (Zoals altijd). :puh:

Ik neem aan de die duiven uit het Texture Pack komen van Empire? :)

OT: Ik vind het wel een mooi effect. Het licht en de bergen. De duiven passen er goed bij en het geeft ook zo'n beetje het gevoel van de vrijheid. Dan nog een mooie filter bijgedaan (Die het helemaal afmaakt). :)

Knap werk,

hopelijk zie ik nog meer werk van jou verschijnen.

PS: Dit is niet je enige 'Prachtige Signature', ze zijn allemaal prachtig.

Geplaatst:

Alles ziet er heel mooi uit Hugo, jij moet er eigenlijk echt wat mee gaan doen, met jou photoshopkunsten!

Alle sigs zij briliant en hebben allemaal een eigen uitstraling, maar ze hebben ook allemaal weer iets wat echt van jou is, Als je zo dor blijft gaan ben je later gewoon meester der meesters in photoshop :D

KUTFGW!

Geplaatst:

Bedankt voor de reacties! :)

Een geheim heb ik eigenlijk niet echt. Gewoon tuts volgen en veel photoshoppen. :puh:

• 4 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

alles in overig een dikke 9, gewoonweg aangezien er altijd wel een verbeterpuntje is, die eerste in overig...WOW het is een opvallende mooie foto prachtig

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...