Dreamsszz Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2010 Hallo mensen ik heb pas GTA IV. En ik heb happerd beeld en daar baal ik heel erg van! Me pctje kan hem makkelijk op alles high aan dus! Hier specs Coolermaster Centurion 5 ATX wo/PSU Coolmaster Extrame 460 Watt Asus P7P55D EVO Intel Quad core I7 860 2,8 Ghz 2x Corsair XMS3 2GB 1333 (1x 2GB) DDR3 WD 1Tb Sata2 32Mb 7200 rpm Asus ENGTS250 1Gb LG 22X Dvd Brander MS Windows 7 Home Premium Kan iemand me van dat happerende beeld aub verlossen zodat ik gewoon goed en leuk kan spele? groetje mickyyy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2010 heb je de torrent versie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2010 heb je de torrent versie? snap niet wat dat ermee te maken heeft. @TSer; gebruik de -memrestrict fix eens die bovenaan gepinned staat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 Alles op high te echt to much voor je videokaart. Bepaalde dingen moeten echt een standje lager om een soepele gameplay te verkrijgen. Ik kan het weten, want heb zelf ook een GTS250. Verder inderdaad die -memrestrict fix gebruiken en dan komt het helemaal goed! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dreamsszz Geplaatst: 11 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 Alles op high te echt to much voor je videokaart. Bepaalde dingen moeten echt een standje lager om een soepele gameplay te verkrijgen. Ik kan het weten, want heb zelf ook een GTS250. Verder inderdaad die -memrestrict fix gebruiken en dan komt het helemaal goed! Oh zou je me dan effe kunne helpen? :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 met wat meot hij je helpen? De hele -memrestrict fix staat overduidelijk uitgelegd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dreamsszz Geplaatst: 12 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2010 met wat meot hij je helpen? De hele -memrestrict fix staat overduidelijk uitgelegd. Dat kan zo wezen maar ik snap der als nog niks van en anders vroeg ik tog niet of die wou helpen ! :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2010 met wat meot hij je helpen? De hele -memrestrict fix staat overduidelijk uitgelegd. Dat kan zo wezen maar ik snap der als nog niks van en anders vroeg ik tog niet of die wou helpen ! :$ erg leuk dat iemand moet helpen, maar welk deel snap je niet? Het feit dat je moet lezen of iets anders? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dreamsszz Geplaatst: 12 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2010 met wat meot hij je helpen? De hele -memrestrict fix staat overduidelijk uitgelegd. Dat kan zo wezen maar ik snap der als nog niks van en anders vroeg ik tog niet of die wou helpen ! :$ Die codes die je in moet voeren daar snap ik niet zo veel van ! hoe dan moet enzo of het werkt niet? erg leuk dat iemand moet helpen, maar welk deel snap je niet? Het feit dat je moet lezen of iets anders? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2010 je werkt ook lekker mee he? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2010 Wesley, waarom begin je een discussie met hem over de memrestrictfix als Sprunk, wie dezelfde graka heeft, al heeft gezegd dat het niet aan mem leaks ligt maar aan de te hoge settings? Mickey, zet je settings maar gewoon omlaag, settings omlaag zetten kan je hopelijk zelf wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2010 heb je de torrent versie? snap niet wat dat ermee te maken heeft. @TSer; gebruik de -memrestrict fix eens die bovenaan gepinned staat Nou de torrent versie lagt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2010 heb je de torrent versie? snap niet wat dat ermee te maken heeft. @TSer; gebruik de -memrestrict fix eens die bovenaan gepinned staat Nou de torrent versie lagt dat heeft niks met dat te maken hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2010 heb je de torrent versie? snap niet wat dat ermee te maken heeft. @TSer; gebruik de -memrestrict fix eens die bovenaan gepinned staat Nou de torrent versie lagt dat heeft niks met dat te maken hoor Maar toen wist ik dat nog niet ^^ naja laat maar zitte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K1pc0rn Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2010 gewoon Gta IV opnieuw installeren?, of je resolutie wat lager zetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.