Hilary fan Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 hoi hoe kom je aan Thermal Goggles want het lijkt me wel cool als je die kan gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 hoi hoe kom je aan Thermal Goggles want het lijkt me wel cool als je die kan gebruiken. Er liggen er in Madd Dogs Mansion. En ook in Area 69. In vervolg zoekfunctie gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 ik zit nu aan die missie me de area 69 snap nog altijd ni wat je er mee bent :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Je ziet nu beter of er een persoon is. Personen stralen warmte uit en dit kan je nu zien. Zo is het toch hé? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Je ziet nu beter of er een persoon is. Personen stralen warmte uit en dit kan je nu zien. Zo is het toch hé? Deze Thermal Goggles is eigenlijk gewoon Nightvision. Warmtestralen zie je niet, je ziet wel dat het wat feller is, maar dat is met Nightvision ook zo. [Leuk om een auto te tunen in Nightvision, zie je niet welke kleur ie is] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Er liggen er in Madd Dogs Mansion. waar eigenlijk in Madd Dogs Mansion(ik heb de ps2 versie)ligt het in de mansion of erbuiten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 er binnen onder een trap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 maar ik raak nergens binnen en ik heb de missie al gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.