Jeffrey122 Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 Hallo iedereen, Ik heb sinds gisteren GTA IV: Episodes of the Liberty City (= The Lost and Damned & The Ballad of Gay Tony). Maar, als ik in The Ballad of Gay Tony naar het Francis International Airport (= Vliegveld) ga. Krijg ik plots 4 wanted sterren. Kan ik hierop ook komen zonder die Wanted level? Groeten, Jeffrey! Reageren
Jeffrey122 Geplaatst: 10 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 Als het goed is niet. Bedankt voor het te zeggen PS3D.. Is wel kut van Rockstar, dat we niet meer op het vliegveld kunnen :/ Groeten! Reageren
R-fl3x Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 Neen, dit is niet meer mogelijk. Trouwens vind ik het vliegveld niet zo interessant, valt niet meer in vliegtuigen te vliegen Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 Je kan wel nog op het vliegveld, alleen krijg je 4 sterren wanted level. Zo wordt het meer realistisch, zoals heel GTA IV/Eflc is. Je zou toch ook niet onopgemerkt in het echt met 'n auto over de vliegbanen scheuren? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 In de singleplayer van IV en de DLC's krijg je een wanted-4 bij het betreden van het vliegveld. In de multiplayer is het echter wanted-vrij. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 Als je zonder wanted level het vliegveld wilt verkennen raad ik je aan om het in free mode te doen. Als je dan het vliegveld betreed zal je geen last hebben van politie. Behalve als je natuurlijk een misdaad begaat. Dit is ook te voorkomen bij je preferences police op off te zetten. Dan zul je in free mode geen last hebben van politie hoe erg de misdaden die je pleegt ook zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.