ted80 Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 ik heb dit scriptje gemaakt maar als ik op de linkermuisknop klik dat krijgt de andere speler een speedboost en niet ik. weet iemand wat ik fout heb gedaan? alvast bedankt. public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { for(new v; v < MAX_VEHICLES; v++) { if(stunts[i] >= 50) if (IsPlayerInAnyVehicle(i) && GetPlayerState(i) == PLAYER_STATE_DRIVER) { if (newkeys & KEY_CROUCH) { new Float:xx, Float:xy, Float:xz; GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(i), xx, xy, xz); SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(i), xx, xy, xz + JUMPSIZE); return 0; } } if(stunts[i] < 50) if (IsPlayerInAnyVehicle(i) && GetPlayerState(i) == PLAYER_STATE_DRIVER) { if (newkeys & KEY_CROUCH) { TextDrawShowForPlayer(i, need1); TextDrawHideForPlayer(i, need2); SetTimerEx("stuntoff", 3000, false, "i", i); return 0; } } if(stunts[i] >= 10) if (IsPlayerInAnyVehicle(i) && GetPlayerState(i) == PLAYER_STATE_DRIVER) { if (newkeys & KEY_FIRE) { new Float:x,Float:y,Float:z; GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(i),x,y,z); SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(i),x+(x / 5),y+(y / 5),z+(z / 5)); return 0; } } if(stunts[i] < 10) if (IsPlayerInAnyVehicle(i) && GetPlayerState(i) == PLAYER_STATE_DRIVER) { if (newkeys & KEY_FIRE) { TextDrawShowForPlayer(i, need2); TextDrawHideForPlayer(i, need1); SetTimerEx("stuntoff", 3000, false, "i", i); return 0; } } } } return 0; } Reageren
Big Boss Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 Ook hier zijn die loops weer nergens voor nodig. Je loopt bovendien ook door MAX_VEHICLES (Ter info: dat is 2000) maar je gebruikt die waarde nergens. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.