.Sharingan Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 maar als ik bv met die van sweet doe kom ik ergens in de lucht terecht ~!~ nog geen antwoord op mn vraag gekregen !!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bobbiescie Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Is dat een vraag dan? Zie nergens een vraag teken (?)! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 hoe moet ik het dan doen !? (dat teleporteren) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 (bewerkt) Buhuh, dat heb ik al beantwoord, download the place manager. Als je dan add place doet moet je die coordinaten in voeren en dan op teleport drukken. Als je naar Sweet's House gaat hoor je ook in de lucht uit te komen, maar je moet niet in een voertuig of jetpack zitten. Deze coordinaten werken misschien wat beter voor LC: x=-764,32 y=464,1 z=1366,827 Bewerkt: 26 juni 2005 door Fireman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 ff probeere Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 maar als je in de lucht komt ben je toch niet in sweets place ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Jawel want daar zit de pijl voor sweet's house. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 (bewerkt) maar als ik dat doe kom ik in lucht tereht en dan is er geen pijl voor sweets huis Bewerkt: 26 juni 2005 door WhoopDiDoo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Kan je me de coordinaten van LV Planning Department (Binnen) geven?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 ahzoen die van LC en RC world dan ? Die hebben geen pijlen. RC world wordt zichtbaar wanneer je eerst de 24/7 ingaat. LC wordt zichtbaar wanneer je Warehouse eerst ingaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 maar als ik dat doe kom ik in lucht tereht en dan is er geen pijl voor sweets huis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Niet? Het lijkt net of alles bij mij anders is :/ werkte LC bij jou al wel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 kweet niet eens waar die warehouse is en anders voeg me ff toe op msn twister_mta hotmail..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Ja ik heb een heel goed idee voor u, voer de coorinaten goed in er staat namelijk x= min 764,32 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.