Gunslinger Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 hoe moet je die coordinaten invoeren?zo: y=(cijfers) x=(cijfers) z=(cijfers) ???????? Ja, zo moet dat. Je moet er goed op letten of het positieve of negatieve getallen zijn. Bij de negatieve staat er een minteken bij. Gunslinger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 (bewerkt) hoe moet je die coordinaten invoeren?zo: y=(cijfers) x=(cijfers) z=(cijfers) ???????? Ja, zo moet dat. Je moet er goed op letten of het positieve of negatieve getallen zijn. Bij de negatieve staat er een minteken bij. Gunslinger bedankt, ik ga t us proberen EDIT: tis niet gelukt ik heb dit gedaan: x=-819,465 (enter) y=540,4395 (enter) z=1359,436 (enter) en er gebeurde niks... Bewerkt: 22 oktober 2005 door italia_juju Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 17 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2007 hoe moet je die coordinaten invoeren?zo: y=(cijfers) x=(cijfers) z=(cijfers) ???????? Ja, zo moet dat. Je moet er goed op letten of het positieve of negatieve getallen zijn. Bij de negatieve staat er een minteken bij. Gunslinger bedankt, ik ga t us proberen EDIT: tis niet gelukt ik heb dit gedaan: x=-819,465 (enter) y=540,4395 (enter) z=1359,436 (enter) en er gebeurde niks... Haha, je moet wel punten gebruiken in je coordinaten in plaats van komma's anders beland je helemaal op de verkeerde plek. >>> Door Dutchy3010: Je bumpt een topic van 1,5 jaar oud! De vragensteller weet nu zo onderhand zijn vraag al wel denk ik...<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FreddyFish Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2007 Waar kun je coordinaten invullen dan? {noob} Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
spoeky Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2007 Hiervoor heb je de San Andreas Place Manager nodig. Die kan je hier downloaden: http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...amp;showfile=38 Veel succes verder! En als je nog vragen hebt, stel ze gerust! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.