Jump to content

Dit is vreemd


kevin schilder

Recommended Posts

Ik weet niet precies of dit een technisch probleem is daarom plaats ik het maar hier.

Het is namelijk zo, als ik in de arme buurt van Los Santos kom (je weet wel bij de gangs) dat het spel dan veel langzamer begint te draaien dit 'probleem''heb ik al jaren.

Hebben jullie hier misschien ook last van

Link to comment
Delen op andere websites

Simpel: In dat gebied gebeurd blijkbaar wat meer en er zijn blijkbaar meer dingen die geladen moeten worden, wat betekend dat je PC zwaarder belast wordt waardoor je minder ''FPS'' hebt, wat voor Frames Per Second staat (Het aantal beelden per seconde).

Blijkbaar heb je niet zo'n goeie PC. Als het echt storend is kun je de instellingen wat naar beeden schroeven, je PC upgraden (als hij dat nog waard is) of een compleet nieuwe PC kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Simpel: In dat gebied gebeurd blijkbaar wat meer en er zijn blijkbaar meer dingen die geladen moeten worden, wat betekend dat je PC zwaarder belast wordt waardoor je minder ''FPS'' hebt, wat voor Frames Per Second staat (Het aantal beelden per seconde).

Blijkbaar heb je niet zo'n goeie PC. Als het echt storend is kun je de instellingen wat naar beeden schroeven, je PC upgraden (als hij dat nog waard is) of een compleet nieuwe PC kopen.

Ik heb niet echt een PC, meer een trabantmotor met een beeldscherm en internetverbinding.

Bewerkt: door kevin schilder
Link to comment
Delen op andere websites

Simpel: In dat gebied gebeurd blijkbaar wat meer en er zijn blijkbaar meer dingen die geladen moeten worden, wat betekend dat je PC zwaarder belast wordt waardoor je minder ''FPS'' hebt, wat voor Frames Per Second staat (Het aantal beelden per seconde).

Blijkbaar heb je niet zo'n goeie PC. Als het echt storend is kun je de instellingen wat naar beeden schroeven, je PC upgraden (als hij dat nog waard is) of een compleet nieuwe PC kopen.

Ik heb niet echt een PC, meer een trabantmotor met een beeldscherm en internetverbinding.

Ik heb er ook wel last van hoor. Je moet je er niets van aantrekken.

Er is geen mod hiervoor, maar je kan wel gewoon doorspelen.

Tip: sta even stil en loop dan weer verder, dan heb je er minder last van.

supergtagamer

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...