Dj-GTA Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 Beste leden, Ik heb een versie van Windows XP op een dvdtje staan en heb deze proberen te installeren op een van mijn laptops, echter wanneer het echte installeren begint krijg ik een fout dat er bestanden ontbreken. Hoe krijg ik deze setup verwijderd zodat ik weer opnieuw kan beginnen met installeren? Aangezien de dvd een paar krasjes heeft wil ik via een usb stick de nieuwe windows installeren. Nu komt mijn volgende probleem: Is het mogelijk om met een U3-stick Windows XP te installeren? Het gaat om 2 vrij oude laptops een LG LS55 Express en een of andere Medion.
gta master 1 Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 En hoe legaal is dat schijfje? Het probleem komt me bekend voor dat ik bij een wat minder legale versie tegenkwam.
Dj-GTA Geplaatst: 10 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 En hoe legaal is dat schijfje? Het probleem komt me bekend voor dat ik bij een wat minder legale versie tegenkwam. Dit is een internetversie ja maar normaal als MS erachter komt dat je schijfie niet zo legaal verkregen was heb je allang je Windows erop plus alle drivers bij mij moet ie nog gaan installeren maar is het mogelijk om windows te verwijderen terwijl hij nog aant installeren is?
Thundercover Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 Je kan Windows (of wat er van geïnstalleerd is) verwijderen als je het installatieproces stopt. Anyway, zo te horen heb je Windows XP ergens illegaal vandaan gehaald en daar geen wij geen hulp aan bieden.
Recommended Posts